tessa287

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

korting beloven die je niet geeft? Waar is de service gebleven?

Via een brief belooft Vodafone €4,13 korting bij het combineren van een start M abonnement… Leuke aanbieding denk je dan, dus via een telefonisch gesprek maak je het in orde.. vervolgens komt de korting niet in het contract te staan, maar wel op de factuur… beetje vreemd lijkt me. 

Alleen komt dan het ergste nog.. bij een Start M abonnement wordt maar €2,50 korting geboden… niet zomaar een foutje lijkt me… ook niet zomaar een druk of zet fout waar Vodafone zich op beroept onderaan de brief. 
Zie bijgevoegde foto's voor de feiten.. Spreken voor zich lijkt me!

(wegens de privacy zijn de nummer afgedekt)

 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Dit staat niet op het contract omdat wij niet van te voren kunnen controleren of je aan de voorwaarden voldoet. Daarnaast als het op het contract staat en je wijzigt het Ziggo pakket (bij wijze van) en je voldoet daardoor niet meer aan de voorwaarden dan zijn wij alsnog verplicht om de korting te geven. Dit is dan ook de reden dat de korting vanuit Ziggo niet op het contract staat.
Ik ga het issue intern aankaarten dat er een drukfout is gemaakt! Dankjewel voor het doorgeven @tessa287. Mijn excuses voor het ongemak! 

Bekijk in context

7 Reacties 7
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Hoi @tessa287 

Het Start M abonnement is inclusief de korting vanuit Ziggo €10,00 per maand. Dit zie je ook terug op onze website. Bij alle Start abonnementen krijg je €2,50 per maand korting.
Bij alle Red abonnementen is de korting €5,00. 
Het Start M abonnement is op dit moment van typen €12,50 per maand (zonder korting van Ziggo) op basis van 2 jaar.
Zie ook voor alle voorwaarden en abonnementen  https://www.vodafone.nl/shop/mobiel/abonnement/red61-start-m/2-jaar/false/

Mag ik vragen waar dit formulier vandaan komt? Is dit echt een brief vanuit ons of via een ander bedrijf?  Dan kan ik dit intern aankaarten. Zoals ik het zie, staat alleen de korting verkeerd. Ik vermoed dat dit een drukfout is. Mijn excuses daarvoor. Echter de totaal prijs blijft hetzelfde voor het start M abonnement inclusief de Ziggo korting.  De prijs die je ziet van €10,00 euro is al inclusief de korting van Ziggo.
Daarnaast staat de korting vanuit Ziggo inderdaad niet op het contract. Zodra je abonnement in gaat, wordt er gekeken of je aan de voorwaarden tussen Vodafone en Ziggo voldoet. Daarna worden de extra's zoals dubbele data, korting en het gratis zenderpakket na 1 week aangesloten. 

 

Groet, 
Steven
 

Energieboy
Expert
Expert
  • 11846Posts
  • 3485Oplossingen
  • 3103Likes

Komt het niet omdat het zakelijk is?
Dat er daarom andere bedragen staan?

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Nee, bij zakelijk is het enige verschil exclusief btw @Energieboy. Maar dat betekent niet dat op een Start abonnement €5,00 incl. btw korting wordt gegeven. 

Energieboy
Expert
Expert
  • 11846Posts
  • 3485Oplossingen
  • 3103Likes

Oké 

tessa287
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

@Steven Hartelijk dank voor het verhelderende antwoord! Dit is een brief die is gekomen vanuit Vodafone Business. Alleen heb ik nog steeds geen verklaring waarom het niet op het contract staat.

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Dit staat niet op het contract omdat wij niet van te voren kunnen controleren of je aan de voorwaarden voldoet. Daarnaast als het op het contract staat en je wijzigt het Ziggo pakket (bij wijze van) en je voldoet daardoor niet meer aan de voorwaarden dan zijn wij alsnog verplicht om de korting te geven. Dit is dan ook de reden dat de korting vanuit Ziggo niet op het contract staat.
Ik ga het issue intern aankaarten dat er een drukfout is gemaakt! Dankjewel voor het doorgeven @tessa287. Mijn excuses voor het ongemak! 

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Topic gesloten.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic