missxj

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

kleur toestel

Ik wil mn abonnement verlengen met een Samsung G3 maar zie dat jullie alleen de grijze kleur toestel hebben die ik eigenlijk niet mooi vind.
Ik wil namelijk de goude kleur! ???? Kunnen jullie hieraan komen?? Groetjes
6 Reacties 6
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Ehh de Samsung G3? Bedoel je misschien de Samsung Galaxy SIII (S3) @missxj ?
Je mag me ook en linkje van het toestel meesturen in en nieuw bericht. Mocht je via de online webshop kijken zie dan alle toestellen die beschikbaar zijn hier.
daims

Gedreven Raadgever
  • 172Posts
  • 13Oplossingen
  • 49Likes
@missxj, indien er geen andere kleurkeuze bijstaat is deze helaas ook niet verkrijgbaar 😞
Via de link van @SamsungExpert zie je alle beschikbare toestellen en kleuren waaruit je kunt kiezen..
staan het gewenste toestel niet online ga dan eventueel naar een Vodafone winkel of Belcompany om te kijken of ze daar nog andere toestellen op voorraad hebben 🙂

Fijn weekend!
groetjes,
daims
missxj
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik bedoel de LG G3... Pffff wat balen is dat zeg... Volgens mij hebben ze die alleen in kleur Grey.. Vind ik echt niet mooi!!
missxj
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
daims

Gedreven Raadgever
  • 172Posts
  • 13Oplossingen
  • 49Likes
@missxj

Ik kan begrijpen dat je hiervan baalt!
Online is dr LG g3 inderdaad alleen in grey te bestellen 😞 anders hadden er andere kleur icoontjes bij gestaan.
Je kan eventueel bellen naar: 0800-0560 gratis nummer om te kijken of hij telefonisch wel in grey kan. ( bellen kan vanaf maandag weer, zijn momenteel gesloten.)
Of je kunt naar de Vodafone winkel of Belcompany in de hoop dat ze daar wel je gewenste kleur hebben 🙂

groetjes,
daims
daims

Gedreven Raadgever
  • 172Posts
  • 13Oplossingen
  • 49Likes
Ik bedoel gold i.p.v grey mijn excuses, @missxj
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic