muraden

Gedreven Ontdekker
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Contract verlengen korting?

Ik kan sinds een paar dagen mijn contract verlengen dus vol verwachting open ik de "aanbiedingen" pagina. Ik wil graag de nieuwe samsung galaxy s6 nemen. Dan zie ik de prijs. Ik heb 2 jaar geleden op de release dag van de s4 de s4 binnen gekregen, zonder directe kosten voor t toestel en betaal maar 39 euro per maand. Bij de galaxy s6 staat echter dat ik van tevoren 125 euro zou moeten betalen en per maand 52(!) euro zou moeten betalen. Ik snap dat de prijzen voor toestellen met de tijd wellicht wat omhoog gaan, maar dit is toch wel een erg groot verschil voor 2 toestellen die ik beide op release date zou verkrijgen. Ik vroeg mij hierbij dus af, als het zo een hoge prijs met vaste klant korting is, wat is het dan zonder korting. Dus ik log uit en ga naar de store en zie tot mijn verbazing dat het toestel als geen vaste klant ook 125 euro kost, met een contract van 54 euro per maand. is mijn korting na 6 jaar klant daadwerkelijk maar 2 euro per maand? terwijl in vorige termijnen ik een gratis toestel en een STUK goedkoper contract af kon leggen?
Graag feedback,
Vriendelijke groet
Mura
2 Reacties 2
daims

Gedreven Raadgever
  • 172Posts
  • 13Oplossingen
  • 49Likes
Goedemiddag@muraden,

Ik kan begrijpen dat het niet fijn is als je ziet dat het verschil voor nieuwe klanten & vaste klanten € 2,- is in de abonnementskosten.
Ik kan je niet precies aangeven waarom er zo weinig verschil in zit.
Ik wil je adviseren on contact op te nemen met het gratis nummer 0800-0560
Ma t/m vr 8.00 - 21.00 uur
Za 09.30 - 18.00 uur.

Wellicht kunnen zij je een betere korting geven 🙂

Fijn weekend!
groetjes,
daims
Netwerker
Expert
Expert
  • 986Posts
  • 111Oplossingen
  • 401Likes
Hallo,

Bekijk en bestudeer in dit topic van @SamsungExpert de torenhoge prijzen voor de Samsung Galaxy S6 en de Samsung Galaxy S6 Edge. In dit topic met een preview van deze smartphones geeft @SamsungExpert ook de adviesprijzen voor diverse typen toestellen.
Die adviesprijzen moeten natuurlijk wel worden terug verdiend door Vodafone. In 24 maanden, door middel van de abonnements-gelden.

En die adviesprijzen zijn aanmerkelijk hoger dan de adviesprijzen voor de Samsung Galaxy S4 twee jaren geleden. Dus ook hogere abonnements-prijzen dan twee jaren geleden.

Weblink: http://forum.vodafone.nl/t5/Samsung/Preview-Samsung-Galaxy-S6-amp-Galaxy-S6-Edge/td-p/237084

Een verschil van €2,00 per maand tussen bestaande klanten en nieuwe klanten is normaal bij Vodafone.
Het maakt daarbij niet uit of je één jaar klant bent of vijftien jaar.

Succes!

Netwerker
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic