Beste
@bva34 ,
Als ik u start post lees, heb ik geen idee wat u probleem nu eigenlijk is.
U wilt een toestel "committent" maken? Geen idee wat ik mij daar bij moet voorstellen. Wilt u de telefoon simlock vrij maken? Of wilt u de committent van uw vrouw worden of via verse?
Aangezien ik zonder probleem, u ook niet kan helpen bij het probleem. Ik begrijp dat u van sim only naar een telefoon met abonnement wil. Correct me if i am wrong. Ik doe de voorspelling dat u vrouw haar oude toestel stuk is? Waardoor u vrouw nu geen telefoon meer heeft.
Laten we voorop stellen, dat u altijd de mogelijkheid heeft om een simlock vrije telefoon te kopen en hier de sim only simkaart in te stoppen. Dit is zelfs voordeliger dan een abonnement nemen. Maar die keus is geheel aan u.
U geeft aan dat u alleen terug krijgt: "registratienummer 91610" is. Dit nummer geld als bevestiging van ontvangst. Waar u vroeger een aangetekende brief stuurde met ontvangst bevestiging, is dit het zelfde als toen der tijd allleen krijgt u nu een nummer. Nu moet er naar de klacht uiteraard eerst naar een oplossing gekeken worden. Ik hoop dat u begrijpt dat dit mensen werk is, dus u achteraan in de werklast aanschuift. Zelf vind ik de service snelheid van Vodafone ook bedroevend, maar dat stel ik hier niet ter discussie om de moderators niet te veel op hun hartje te trappen.
Mogelijk als u het probleem beter omschrijft, kan ik u inhoudelijk betere adviezen geven.