Zaph

Gedreven Meedenker
  • 27Posts
  • 2Oplossingen
  • 1Likes

Profiel > Abonnement instellingen > Privacy

Wat ik op die pagina ook uitvink, er springt vanzelf weer iets anders aan - ik word er helemaal schuimbekkend gek van.

Ik ben al maanden geleden woedend bij Vodafone weggegaan en wil gewoon helemaal geen enkele email meer van jullie ontvangen. Regel dat.
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Zaph
topicstarter
Gedreven Meedenker
  • 27Posts
  • 2Oplossingen
  • 1Likes
*zucht*

Chat werkt niet.
Twitter doe ik niet aan
Bellen - no way dat ik hier ook maar een cent aan ga uitgeven
Facebook - diepbedroevende ervaringen mee
Forum - blijkbaar ook niet

Anyway - pleur hier maar een slotje op, ik ga hier sowieso niet meer reageren.

Bekijk in context

13 Reacties 13
Anonymous
Niet van toepassing
Hey@zaph,

Jammer om te horen dat je er zo over denkt.
Is het niet mogelijk om onder aan de nieuwsbrief of bovenaan de optie aan te klikken om hiervoor uit te schrijven?

Groetjes stevied86
Zaph
topicstarter
Gedreven Meedenker
  • 27Posts
  • 2Oplossingen
  • 1Likes
Nee, want "Wat ik op die pagina ook uitvink, er springt vanzelf weer iets anders aan"

edit: de link onderaan de nieuwsbrief stuurt je naar myVodafone, dus...
Anonymous
Niet van toepassing
Dat schiet niet op. Heb je al eens contact hierover gehad met de klantenservice of via www.vodafone.nl/feedback
Anonymous
Niet van toepassing
Wat je tevens ook kunt proberen is de email als webversie te openen om op die manier af te melden.

Groetjes stevied86
Zaph
topicstarter
Gedreven Meedenker
  • 27Posts
  • 2Oplossingen
  • 1Likes
Nou, ik heb gekozen om het hier te melden - dat zou ook moeten werken.
Anonymous
Niet van toepassing
Hey@zaph,

Het forum is bedoeld om elkaar tips, tricks en adviezen te geven. Helaas kunnen wij dit niet voor je uitzetten.

Groetjes stevied86
Zaph
topicstarter
Gedreven Meedenker
  • 27Posts
  • 2Oplossingen
  • 1Likes
"Wij"? Werk je voor Vodafone, dan?
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
@Zaph, @stevied86 bedoeld hiermee de gehele community en overige op het forum ;).
Zaph
topicstarter
Gedreven Meedenker
  • 27Posts
  • 2Oplossingen
  • 1Likes
Sure, maar er komen hier ook medewerkers van Vodafone zelf.
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Dit geldt niet altijd zij zijn hier niet 24/7 behalve bij problemen of als de huisregels worden overtreden wordt er en stokje ervoor gestoken. Mocht er iets bevestigt worden dan wordt dit volgens de bron bevestigd.
Als je en vraag heb zorg dan dat deze ook voor het forum geschikt is zodat andere ook gebruikers de ervaring kunnen helpen hierbij.

Mocht je direct contact willen check dan, www.vodafone.nl/support/contact/
Zaph
topicstarter
Gedreven Meedenker
  • 27Posts
  • 2Oplossingen
  • 1Likes
*zucht*

Chat werkt niet.
Twitter doe ik niet aan
Bellen - no way dat ik hier ook maar een cent aan ga uitgeven
Facebook - diepbedroevende ervaringen mee
Forum - blijkbaar ook niet

Anyway - pleur hier maar een slotje op, ik ga hier sowieso niet meer reageren.
Anonymous
Niet van toepassing
Je kunt eventueel de mail ook gewoon aanvinken als spam. Aangezien je alle opties afwijst is dit maybe nog een optie voor je.

Groetjes stevied86
Maartje
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2859Posts
  • 180Oplossingen
  • 208Likes
Op verzoek slotje op topic gezet.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic