Hoi Allen,
Aangezien vodafone niet helemaal naar zijn klanten luistert, dan maar een berichtje hier om eens wat meningen te polsen voordat ik overstap.
De situatie is als volgt:
Ik heb jaren geleden een SO bellen sms web abo 120 afgesloten, toendertijd nog met onbeperkt internet wat nu een data limiet betekent van 1GB.
Inmiddels zit ik dus niet meer vast aan een jaarcontract bij Vodafone, echter gaat dit abo blijkbaar vervallen bij vodafone en willen ze mij een alternatief 'aanbieden'.... althans dat staat in de brief die ik deze week mocht ontvangen.
Het aanbod waar ze mee komen is een SO BSW 100???
Oftewel ik mag voor ongeveer hetzelfde geld 20 minuten minder lang bellen en 800mb minder gaan verbruiken.
Aangezien ik dit erg vreemd vond heb ik met de klantenservice gebeld waar ze mij doorverbonden naar de afdeling verkoop. Hier werd niet aan mij gevraagd wat ik wilde hebben, maar werd hetzelfde bod gedaan omdat dat het beste bij mij past.... Ik snap dat ze daar in mijn geschiedenis kijken, maar heb ik daar zelf ook nog iets over te zeggen??? Elke keer dat ik probeerde aan het woord te komen, werd ik onderbroken om hetzelfde bod te doen omdat ze dit abonnement niet meer ondersteunen. Ik kon natuurlijk wel mijn abo opzeggen....
Wat vinden jullie hiervan en heeft iemand hier nog een oud SO bellen sms web abo die hetzelfde heeft en zo ja wat gaan jullie doen?
Grtz
Mrtn