Hoi
riaha Het is nooit fijn wanneer een toestel defect gaat of het niet doet zoals hij het hoort te doen.
Wat je zou kunnen doen is het toestel eens terug zetten naar fabrieksinstellingen of een hard reset via de DFU modus. Maak wel van te voren een goede backup, zodat je niks kwijt raakt!
Als een toestel wordt omgeruild via Dynafix, dan gaat dit altijd in overleg met Apple. Het enige wat ik hierin kan adviseren vanuit hier is om het eens voor te leggen aan de klantenservice. Zij kunnen dit doorspelen naar de klachtenafdeling. Het enige andere wat je zou kunnen doen is het toestel nogmaals ter reparatie aanbieden en daarna meteen via de klantenservice een expertise onderzoek aanvragen.
Zij hebben hier voor nodig, mobielnummer, imei nummer, reparatienummer
Zij kunnen net zoals ik niet bepalen of iets onder de garantie valt of niet. Dit is omdat wij het toestel niet zien.
Ik hoop dat je aan bovenstaande info iets hebt en dat het snel wordt verholpen!.