Hoi @Peter201251
Dan heeft deze je, in de winkel, niet goed geïnformeerd. De vrouw die je aan de lijn hebt gehad wel, maar je klacht indienen kan niet hier maar moet via de website. Dit is een klanten helpen klanten community en wij kunnen als klanten onder elkaar niet zoveel.
Het eerste wat je moet doen is jezelf afmelden via www.payinfo.nl. Vul daar je mobiele nummer in en dan schrijf je je in 1x uit voor al deze vervelende diensten. Je ontvangt dan geen betaal SMSjes meer! Maar ik denk dat je dit inmiddels al hebt gedaan, samen met de klantenservice.
Tekst van Vodafone:
Zit je vast aan de dagelijkse horoscoop per sms of ontvang je wekelijks credits voor een game? Grote kans dat je een abonnement hebt op een commerciële sms- of contentdienst. Als je sms-jes krijgt die je niet langer wilt ontvangen, kijk dan op de website van Payinfo hoe je deze kunt stopzetten
En wil je je 36,- euro terug vragen? Dan kan je het best een onderzoek door Vodafone laten verrichten en die afdeling kijkt dan of je in aanmerking komt voor het terug krijgen van deze kosten. Zie pagina: https://www.vodafone.nl/support/abonnement-en-rekening/telefonische-overlast-melden-of-betaalde-dien...
Het wil dus niet zeggen dat je ook daadwerkelijk deze kosten terug krijgt. Door je aan te melden, of beter te zeggen, af te melden via www.payinfo.nl, weet je zeker dat je deze berichten in de toekomst niet meer krijgt.