Hoi Vodafone,
Ik heb afgelopen zaterdag mijn abonnement bij jullie verlengt, maar daar ben ik nu eigenlijk niet zo blij mee.
2 dagen later zijn de kosten van de abonnement verlaagd met 5 euro per maand en de kosten van de bijbetaling van het toestel ook met 20 euro verlaagd!!
Gister de hele dag met de klantenservice aan de lijn gezeten, maar niemand die daar wat aan kan doen.
Het enige wat mij wordt aangeraden is om het toestel dat vandaag aan de deur wordt aangeboden te weigeren, maar de verwerkingsproces bij jullie kan enkele weken duren terwijl mijn abonnement op 20 juni verloopt.
Dat is gewoon een k*t service!!
Ik zit er nu gewoon aan te denken om mijn abonnement bij jullie op te zeggen en naar kpn of t-mobile te gaan.
Ik heb geen zin om het toestel te weigeren aan de deur, omdat ik het toestel heel graag wil hebben, maar ik wil ook niet meer betalen dan nodig is.
Als jullie vandaag nog voordat het toestel bij mij wordt aangeboden met een oplossing komen wil ik nog wel klant blijven anders zeg ik mijn abonnement op.