Robert187

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Verlenging abonnement

Hoi Vodafone,

Ik heb afgelopen zaterdag mijn abonnement bij jullie verlengt, maar daar ben ik nu eigenlijk niet zo blij mee.
2 dagen later zijn de kosten van de abonnement verlaagd met 5 euro per maand en de kosten van de bijbetaling van het toestel ook met 20 euro verlaagd!!

Gister de hele dag met de klantenservice aan de lijn gezeten, maar niemand die daar wat aan kan doen.
Het enige wat mij wordt aangeraden is om het toestel dat vandaag aan de deur wordt aangeboden te weigeren, maar de verwerkingsproces bij jullie kan enkele weken duren terwijl mijn abonnement op 20 juni verloopt.
Dat is gewoon een k*t service!!

Ik zit er nu gewoon aan te denken om mijn abonnement bij jullie op te zeggen en naar kpn of t-mobile te gaan.

Ik heb geen zin om het toestel te weigeren aan de deur, omdat ik het toestel heel graag wil hebben, maar ik wil ook niet meer betalen dan nodig is.

Als jullie vandaag nog voordat het toestel bij mij wordt aangeboden met een oplossing komen wil ik nog wel klant blijven anders zeg ik mijn abonnement op.
2 Reacties 2
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi!

Ik begrijp dat je hiervan baalt en dat je en goed abonnement wilt met en leuke prijs. Helaas kan het forum je hierbij niet verder helpen, het enigste wat je het beste kunt doen is contact op te nemen met de klantenservice en de stappen van hun op te volgen.

De kans is heel klein dat je vandaag nog en apart aanbod door de brievenbus krijgt.

Heb je in de toekomst nog vragen die vanuit het forum kunnen worden beantwoord laat het dan gerust weten!
Nadia
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 730Posts
  • 20Oplossingen
  • 70Likes
@Robert187, ik begrijp dat je graag gebruik wil kunnen maken van de nieuwe actie. Het forum is helaas niet de juiste plek om dit in orde te maken, het is de bedoeling dat andere forumleden je kunnen helpen bij je vraag. Je topic voldoet niet aan de regels van dit board, ik sluit het daarom. Je kunt het beste contact opnemen met de klantenservice.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic