dafhne

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

klacht.door fouten van klantenservice ben ik nu de dupe

Hoi.
Ik sloot laatst telefonies een simonly abbonement af.
Mijn eerste vraag was wanneer gaat dit abbonement in want wil dat hij gelijk ingaat.het was namelijk een verlening van me abbo. Nou mvr die gaat binnen 24 uur in.okey ik ging het contrackt aan.2 werkdagen later nog steeds niet ingegaan.ik terug gebelt nee klopt mevrouwhij gaat pas in 2014 in wanneer u contrackt helemaal is aafgelopen.omdat u nu in u abbo nog afbetaald aan een toestel fout nmmr 1 dus.ik laat hem anuleren eant daar heb ik niks aan.duurd 2 werkdagen dan kan u een nieuw abbo aangaan dan is die ander uit het systeem uss door hun fout kan ik 2 dagen langer wachten.2 dagen later ik bellen is het geanuleerde abbo al uit het sycteem want dan verleng ik hem vandaag met toestel in de winkel.nou mvr me collega heeft een fout gemaakt hij is helemaal niet geanuleerd fout 2.ik weer de dupe kan ik weer 2 dagen langer wachten plus dat er nu ook het weekend tussen zit.ik bel boos terug en zeg of iemand van hogere hand helpt mij nu of ik wil weten waar ik me klacht in kan dienen.ik krijg een man aan de tel mevrouw het is opgelost het is uit het systeem u kunt nu naar de winkel om hem te verlengen.ik heen nee hoor fout/leugen nmmr 3 kon helemaal niet ik leg het verhaal uit aan de medewerkers bij de winkel die zeggen ook schandalig hun hun uiterste best doen en zelf bellen wordt er gezegt dat het niet 2 werkdagen maar 5 werkdagen duurd voordat ik hem kan verlengen fout nmmr 4 en wordt gezegd dat ze me maar weg moesten sturen.ik bel een dag later nog een keer met vodafone die zegt u kan u abbo verlengen ik heb contackt gehad met vodafone winkel bij u in de buurt u kunt nu heen.ik regel oppas voor me zoontje stap op de fiets op de fiets wordt ik terug gebelt mvr er is net toegezegd dat het kan maar het kan dus niet mijn excuus fout 5. En ondertussen zit ik zonder mijn telefoon.kan ik nog weer een week wachten door fouten die hun maken ik ben woest!!!!! Nu zit ik in dubio ga ik wachten tot woensdag? Dus weer wachten of is me vertrouwen te veel beschaamd en ga ik maandag over naar een andere provider? Ik ben al jaren lang klant bij vodafone maar het lijkt er op dat ik nu over ga stappen.
1 Reactie 1
Arina
Expert
Expert
  • 2268Posts
  • 236Oplossingen
  • 126Likes
Hey Dafhne,

Wat vervelend dat er zoveel mis gaat.
Helaas kan ik je via het forum niet helpen met persoonlijke klachten. Regel is dat andere klanten ook je vraag moeten kunnen beantwoorden en dat kan in dit geval niet.
Neem even contact op met onze klantenservice via Facebook of Twitter, dat is ook online en dan kunnen we je wel helpen 🙂
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic