Hallo,
Sinds enige tijd heb ik wat problemen met mijn dataverbinding op mijn Galaxy S2. Via 3G krijg ik geen whatsappberichten binnen, ook kan ik niet internetten. Zodra ik me aanmeld op wifi krijg ik alles weer gewoon binnen en kan ik alle functies weer gebruiken.
De afgelopen week ben ik in Frankrijk geweest, daar kreeg ik helemaal geen verbinding (data roaming staat gewoon aan). De weken daarvoor had ik al wat problemen en kreeg ik sporadisch verbinding, veelal na aan- en uitzetten van de "data netwerk mode". Nu weer thuis heb ik wederom alleen verbinding via wifi. Enig idee wat hier het probleem kan zijn?
Verder is er een aantal weken geleden per ongeluk helaas een factory reset uitgevoerd. Toen ik de telefoon uit mijn broekzak haalde moest ik de taal hiervoor kiezen. Na het opnieuw opstarten is een en ander hersteld maar zaken als intellingen voor werk-mail en veel telefoonnummers lijk ik nu kwijt te zijn. Is dit verder nog terug te halen?
Toestel : Samsung Galaxy SII
Android v: 4.1.2
Postcode: 3531
Voor de factory reset waren er dus al problemen met de 3G verbinding. Ik hoop dat iemand me hiermee kan helpen. Alvast dank!
Mvg,
Bert