Denisechristina

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

iphone logo blijft knipperen (xs)

In oktober 2019 heb ik een abonnement afgesloten met de IPhone XS als toestel.

Sinds gisteren is de telefoon plots uitgevallen. Het IPhone logo blijft knipperen en gaat niet meer aan.

Ik heb de telefoon al terug kunnen zetten naar fabrieksinstellingen, maar ook dan blijft hij knipperen. 

Het lijkt wel te komen na de update die ik heb uitgevoerd. 

 

Wat kan ik doen? Wat kunnen jullie voor mij doen? Het toestel is nog nooit gevallen/ geen schade. 

Ik baal ontzettend. 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes

Hoi @Denisechristina22 ,

 

Ik snap zeker dat je baalt van je iPhone. Heb je wellicht al de stappen geprobeerd die staan vermeld op de website van Apple? Zie hier de troubleshooting instructies.

 

Als het echter niet werkt, dan zal je toestel waarschijnlijk ter reparatie moeten worden opgestuurd.

Bekijk in context

2 Reacties 2
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes

Hoi @Denisechristina22 ,

 

Ik snap zeker dat je baalt van je iPhone. Heb je wellicht al de stappen geprobeerd die staan vermeld op de website van Apple? Zie hier de troubleshooting instructies.

 

Als het echter niet werkt, dan zal je toestel waarschijnlijk ter reparatie moeten worden opgestuurd.

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 2912Posts
  • 842Oplossingen
  • 1013Likes

Hi @Denisechristina22 
Een warm welkom op de Vodafone Community. 

De reden waarom je hier een kijkje neemt is natuurlijk des te minder. Ik kan mij voorstellen dat je flink baalt van de situatie met jouw iPhone XS. Heb je het toestel weer aan de praat gekregen met behulp van de tips van @SamsungExpert ? Zo niet, dan kan je je toestel online aanmelden ter reparatie. Je kunt dit hier doen. 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic