rudibraams

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

iphone kwijt - wat zijn de vervolgstappen?

Ik ben mijn iPhone kwijt en heb hem niet meer gevonden, dit is een week geleden.

Wat moet ik nu doen, ik heb nu wel een andere iPhone gekocht, ik heb ook weer een simkaart nodig en kan ik mijn oude nr houden.

 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @rudibraams 
Jeetje, dat is wel heel vervelend. Kon je hem ook niet meer terug vinden met Find My iPhone? Wel heel erg!

Je hebt je simkaart toch wel laten blokkeren? Want dan kan niemand meer er mee bellen en/of gebruik van maken. Blokkeer eerst je abonnement in My Vodafone of bel naar 0800-0094 voor een blokkade op je prepaid.


De snelste manier om aan een nieuwe simkaart te komen is naar een Vodafone winkel in de buurt gaan. Neem een identiteitsbewijs en je bankpas mee. Bel anders naar 0800-0094 en je krijgt van ons een pas met een standaard-, micro- en nano-simkaart ineen. Hier kunnen kosten aan verbonden zijn, maar dat hoor je dan wel in de winkel of als je belt  


Een tip: Als je de telefoon zelf bent kwijtgeraakt, check dan je inboedel-, kostbaarheden- of reisverzekering. Wie weet vergoeden zij nog iets.


 

Bekijk in context

2 Reacties 2
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @rudibraams 
Jeetje, dat is wel heel vervelend. Kon je hem ook niet meer terug vinden met Find My iPhone? Wel heel erg!

Je hebt je simkaart toch wel laten blokkeren? Want dan kan niemand meer er mee bellen en/of gebruik van maken. Blokkeer eerst je abonnement in My Vodafone of bel naar 0800-0094 voor een blokkade op je prepaid.


De snelste manier om aan een nieuwe simkaart te komen is naar een Vodafone winkel in de buurt gaan. Neem een identiteitsbewijs en je bankpas mee. Bel anders naar 0800-0094 en je krijgt van ons een pas met een standaard-, micro- en nano-simkaart ineen. Hier kunnen kosten aan verbonden zijn, maar dat hoor je dan wel in de winkel of als je belt  


Een tip: Als je de telefoon zelf bent kwijtgeraakt, check dan je inboedel-, kostbaarheden- of reisverzekering. Wie weet vergoeden zij nog iets.


 

Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 1103Posts
  • 199Oplossingen
  • 333Likes

Hey @rudibraams . Welkom hier!

 

Aah nee, wat vervelend (ik wilde een minder net woord dan “vervelend” typen, maar moet het natuurlijk wel netjes houden) dat je je telefoon kwijt bent :-(. Ik hoop inderdaad zoals @Energieboy  zegt dat je hier een verzekering of dergelijke voor hebt zodat de schade meevalt. 
Je bent in elk geval op de goede weg geholpen, hier. Lukt het zo allemaal, of kunnen we je nog met iets helpen? 🙂 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic