T. Hofhuizen

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

A51 Wifi problemen

Goedeavond,

 

Ik heb sinds eind februari een nieuwe telefoon, de samsung A51. Hij doet het prima op de wifi verbinding thuis na. Wanneer ik thuis ben wilt mijn telefoon vaak niet verbinden met het netwerk. Meestal als er geen verbinding is krijg ik een normale storing melding van ziggo, terwijl mijn ouders en zusje geen melding krijgen en gewoon een goede verbinding hebben. Wanneer ik op andere plekken ben, heb ik wel gewoon wifi en heb ik nergens problemen mee en mijn laptop doet het ook gewoon op het netwerk. Dus het zou aan mijn router kunnen liggen? Op mijn telefoon draait android 10. Weet iemand wat ik zou kunnen doen? Ik van alles geprobeerd maar tot nu toe werkt niks.

 

Groetjes

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 1103Posts
  • 199Oplossingen
  • 333Likes

Hey @T. Hofhuizen . Welkom hier!

Goed dat je aan de bel trekt, want ook jij moet thuis natuurlijk goed van de wifi gebruik kunnen maken. Ik denk dat het goed is om vooral naar de wifi-verbinding te kijken bij je thuis. Wat voor modem heb je van Ziggo? En gebruik je enkel dit modem voor de wifiverbinding, of nog iets van een externe router/accespoint of dergelijke? 

Bekijk in context

3 Reacties 3
Energieboy
Expert
Expert
  • 11854Posts
  • 3485Oplossingen
  • 3103Likes

Hoi @T. Hofhuizen 
Maar wie belt nu wie? Iemand vanuit ziggo of vanuit Vodafone. Het is mij niet duidelijk. En thuis heb je wel vervingen om 4G over WiFi of gewoon zo? Wat is er precies? 

T. Hofhuizen
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Energieboy wrote:

Hoi @T. Hofhuizen 
Maar wie belt nu wie? Iemand vanuit ziggo of vanuit Vodafone. Het is mij niet duidelijk. En thuis heb je wel vervingen om 4G over WiFi of gewoon zo? Wat is er precies? 

Wifi is van ziggo, Telefoon van Vodafone. Vandaar dat ik ook hier vraag voor als het bijv. Aan de telefoon ligt. Thuis heb ik 4G bereik en dat gebruik ik meestal als de verbinding weer wegvalt.

Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 1103Posts
  • 199Oplossingen
  • 333Likes

Hey @T. Hofhuizen . Welkom hier!

Goed dat je aan de bel trekt, want ook jij moet thuis natuurlijk goed van de wifi gebruik kunnen maken. Ik denk dat het goed is om vooral naar de wifi-verbinding te kijken bij je thuis. Wat voor modem heb je van Ziggo? En gebruik je enkel dit modem voor de wifiverbinding, of nog iets van een externe router/accespoint of dergelijke? 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic