daanbanaan

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

iphone 4S unlocken

ik heb een tijdje geleden een iphone 4S gekocht van iemand in Nederland en deze zou simlockvrij zijn , In Belgie werkte hij met mijn operator Proximus maar nu ben ik overgeschakeld op Base en die aanvaard hij niet.
Ik wil hier bij Vodafone de iphone willen unlocken maar dat gaat blijkbaar enkel als je een Nederlands nummer hebt , een Belgisch nummer kan je nei tinvullen in de aanvraag.
Hoe kan dit opgelost worden ?

Bedankt
11 Reacties 11
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Hey @daanbanaan,

Alle door Vodafone Nederland verkochte iPhones zijn simlockvrij. Je kunt alleen een aanvraag doen wanneer we de telefoon met een simlock hebben verkocht, in dit geval is dat niet mogelijk. We hebben immers geen unlockcodes voor iPhones aangezien we ze niet 'locken'. Tevens zou je een telefoon die wel is voorzien van een simlock niet kunnen gebruiken op Proximus, enkel op het Vodafone Nederland netwerk.

Kun je aangeven wat er precies mis gaat met Base? Krijg je een foutmelding?
daanbanaan
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
Hij zegt dat hij de simkaart niet erkend of dat deze niet aanvaard word op deze iphone.
Ondertussen heb ik gevonden dat hij als carrier EMEA service heeft.

Danny
daanbanaan
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
Wat ben ik met een kudo als ik nog steeds geen antwoord heb op mijn vraag ?
Annabelle
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1846Posts
  • 148Oplossingen
  • 119Likes
@daanbanaan

Wij kunnen helaas niet aan een unlockcode komen voor je. Zoals Marc al aangaf zijn de Nederlandse iPhones niet gelocked. Kijk eens of je met jouw simkaart via een ander toestel wel op Base kunt?
daanbanaan
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
Ja dat lukt wel , ik heb een nieuwe iphone gekocht en die gaat met Base.
sandwich

Gedreven Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
U kunt een verzoek Vodafone om je iPhone 4s ontgrendelen van het netwerk lock of u kunt een ontgrendeld telefoon te krijgen van online. Als u met een bestaand probleem, terwijl het krijgen van ontsluiting service van uw provider, kunt u een van de thir-party service providers benaderen. Zijn ook juridisch proces voor het ontgrendelen van een iPhone te gebruiken met alle GSM-netwerken. Als u wilt, kunt u dit doen. In mijn ervaring, Vodafone Nederland Apple iPhone Unlocking Service is goed. Ik heb mijn iPhone 4s ontgrendeld door het te gebruiken. Trouwens, ik heb het van SuperUnlockCodes.com . Nu, mijn iPhone werkt goed.
robertwebbe

Gedreven Raadgever
  • 449Posts
  • 38Oplossingen
  • 167Likes
@daanbanaan

Het is dus duidelijk dat BASE de simlock er op heeft gezet en dat hierdoor de iPhone alleen werkt met simkaarten van hen. Base is dan ook de partij waar u een unlock aan dient te vragen gezien zij de "eigenaar" van de lock zijn.
Ik denk dat u het best Base kunt contacteren om hen te vragen of ze de lock willen verwijderen. Ik heb deze pagina voor u gevonden om de vraag te kunnen indienen: https://www.base.be/nl/eservices/mijn-berichten.html?section=NEW

dode-2

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hello. Wanted to know can I unlock IPhone 4S my IMEL *moderator edit: deleted IMEI-number*

SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi!

It isn't that kinda handy putting your IMEI number on the forum. I would ask you to delete the IMEI number in your post, thank you.

You IMEI number is a secret number. Don't write it on the web.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Hello @dode-2,

Please contact the provider that provided your simlocked iPhone. Vodafone NL doesn’t deliver simlocked iPhones. For security reasons I deleted the IMEI-number from your post.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Vodafone levert geen gelockte iPhones > topic gesloten.

Vodafone doesn't deliver locked iPhones > topic closed.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic