Beste Vodafone,
Ik heb een S6 Edge bij jullie gekocht i.c.m. een abonnement. Er zit een kras op de achterkant van de telefoon en de telefoon heeft meerdere keuren. Volume knoppen, scherm reageert niet goed, ram is vol.
Ik ben naar binnen 7 dagen naar de winkel geweest, na een onderzoek van 15 min met een lamp zeggen ze dat ze niet kunnen omruilen omdat er een kras op zit.
De kras komt niet door mij en ik zou graag het toestel willen omruilen voor een ander model aangezien de problemen dat ik opsom vaker voorkomen bij s6 Edge.
Ik voel me een beetje opgelicht en zou graag zien dat dit opgelost wordt. Ik zou graag het toestel terug geven en voor de iPhone gaan.
Ik probeer tevens ook al een week contact te krijgen met Vodafone. Telefonisch wil niemand van Vodafone mij helpen en op het email adres dat ik van de klantenservice heb gekregen reageert niemand. Via My Vodafone lukt het ook al niet om een e-mail te verzenden. Ik ben al een jaar klant bij jullie en dan word ik op deze manier behandelt. Ik hoop dat ik via deze forum wel wat antwoorden krijg.