Desi19700

Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

iphone 12

Fijn die reacties

Veel over de iPhone 12 pro.

Ik  heb 22-10 de iPhone 12 blu besteld, nog geen bericht over eventuele levering. 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

@Desi19700 ik zie dat je meerdere topics hierover hebt geopend. Laten we het bij een topic houden. Ik begrijp dat je zo snel mogelijk de iPhone 12 wilt ontvangen.
Het beste kun je https://forum.vodafone.nl/apple-15/iphone-12-bestellen-leveren-302471 in de gaten houden. 
In dit topic plaatsen we updates over de levering en bestellingen van de iPhone 12 en iPhone 12 Pro. 

@Mvds95 zodra wij het toestel uitsturen, ontvang je een mail met een track & trace code. Hierdoor kun je de bestelling volgen. 

Bekijk in context

3 Reacties 3
Mvds95

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Hallo, ik heb ook 2 weken ook de iPhone 12 pro besteld! Ik kreeg vorige week een berichtje dat de mobiel deze week geleverd zou worden, maar ik krijg geen tijd of datum wanneer hij geleverd zal worden. Iemand enig idee hoe ik mijn bestelling kan volgen? Of kan laten weten wanneer die binnenkomt?

Mvds95

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Mvds95 wrote:

Hallo, ik heb ook 2 weken geleden de iPhone 12 pro besteld! Ik kreeg vorige week een berichtje dat de mobiel deze week geleverd zou worden, maar ik krijg geen tijd of datum wanneer hij geleverd zal worden. Iemand enig idee hoe ik mijn bestelling kan volgen? Of kan laten weten wanneer die binnenkomt?

 

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

@Desi19700 ik zie dat je meerdere topics hierover hebt geopend. Laten we het bij een topic houden. Ik begrijp dat je zo snel mogelijk de iPhone 12 wilt ontvangen.
Het beste kun je https://forum.vodafone.nl/apple-15/iphone-12-bestellen-leveren-302471 in de gaten houden. 
In dit topic plaatsen we updates over de levering en bestellingen van de iPhone 12 en iPhone 12 Pro. 

@Mvds95 zodra wij het toestel uitsturen, ontvang je een mail met een track & trace code. Hierdoor kun je de bestelling volgen. 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic