Hoi
Hans88 Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.
Het is en blijft een algemene voorwaarden dingetje.
Bij de meeste providers strepen ze aan het eind van de maand de data weg, die niet is gebruikt. Of je moet een onbeperkte data abonnement hebben, dan heb je dat probleem niet. Het is al jaren zoals het nu gaat en voorheen had je nog Telfort, maar ook deze is er niet meer.
Begrijp dat het vervelend is dat als je data over hebt je die zomaar weggooit maar dan zou ik eens kijken of je misschien een abonnement minder kan, met minder data. Als je toch niet zoveel gebruik maakt is dat het beste en als je dan op vakantie gaat kan je bij
Vodafone gratis je abonnement verhogen. Ben je dan weer thuis dan kan je je
abonnement weer verlagen (dit kost dan wel 25,- euro). Maar misschien is het met de prijs van je huidige abonnement verlagen wel veel aantrekkelijk? Dat moet je zelf even uitrekenen.
Maar bij alle providers is het al jaren zo en daar doe je niets aan. Misschien dat ze ooit in de toekomst allemaal onbeperkt internet gaan aanbieden, net zoals T-Mobile en Tele2, maar daar zou ik niet echt op rekenen (denk ik). Even goed dus kijken naar je abonnement en wie weet is het verhogen en verlagen een oplossing.