Ben nu al door mijn internetbundel heen, binnen 5 dagen. Is in die 2 jaar nog nooit gebeurd. Hoe kan dat nu ineens
Opgelost! Ga naar oplossing.
Hoi @Huisdieren
Dat is natuurlijk heel vervelend en zal wel berusten op een storing, ga ik vanuit.
Dit is een klanten helpen klanten Community en ik kan je niet helpen hiermee. Daarom is het goed om even te wachten op een medewerker van Vodafone of door zelf contact op te nemen met de klantenservice van Vodafone, door te bellen of door een chat te starten.
Eventueel kan je ze ook een privé bericht sturen via Facebook of Twitter. Wachten op een medewerker kan ook maar ik weet niet wanneer die weer hier online zijn.
Hoi @Huisdieren
Dat is natuurlijk heel vervelend en zal wel berusten op een storing, ga ik vanuit.
Dit is een klanten helpen klanten Community en ik kan je niet helpen hiermee. Daarom is het goed om even te wachten op een medewerker van Vodafone of door zelf contact op te nemen met de klantenservice van Vodafone, door te bellen of door een chat te starten.
Eventueel kan je ze ook een privé bericht sturen via Facebook of Twitter. Wachten op een medewerker kan ook maar ik weet niet wanneer die weer hier online zijn.
Hoi @Huisdieren
Ben je er inmiddels achter waarom je zo snel door de bundel heen bent? Heb je hiervoor contact gehad met mijn collega's of ben je er achter gekomen door bij het verbruik in je toestel te kijken?
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.