Jolina

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

abbonnement noet goed geregistreerd?

Ik ben overgestapt naar Vodafone per 26 nov.2019. Gisteren ontving ik mijn eerste factuur. Ik had daar vragen over en heb toen gechat met uw medewerkster Antje. Zij vertelde mij dat mijn telefoonnummer (dat ik heb meegenomen van T-mobile) staat geregistreerd als prepaidnummer. Dit terwijl de factuur wel ziet op een abonnement (en dat klopt ook). Mijn vraag is nu waarom mijn nummer onjuist als prepaidnummer staat geregistreerd. En natuurlijk om deze foute registratie te herstellen.

 

 

 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @Jolina 
Welkom bij Vodafone en wat vreemd dat je een eerste factuur hebt ontvangen maar je bent volgens het systeem een prepaid klant? Of was het bij TM een prepaidkaart? Ook beetje vreemd dat de klantenservice van Vodafone het niet gelijk heeft opgepakt eigenlijk. Want hier op de Community kunnen we niet zoveel omdat dit een klanten helpen klanten Community is. Dus dan hadden ze je beter bij de klantenservice van Vodafone kunnen helpen. Je zou ze eventueel ook een berichtje kunnen sturen via Facebook  of Twitter of door een chat te starten

Daar zitten mensen van Vodafone die in het systeem kunnen kijken en dit voor je kunnen aanpassen. Anders even wachten op een medewerker van Vodafone hier op de Community maar ik weet niet wanneer deze weer hier langs komen. Succes en ik hoop dat ze het voor je oplossen (vast wel) 

Bekijk in context

2 Reacties 2
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @Jolina 
Welkom bij Vodafone en wat vreemd dat je een eerste factuur hebt ontvangen maar je bent volgens het systeem een prepaid klant? Of was het bij TM een prepaidkaart? Ook beetje vreemd dat de klantenservice van Vodafone het niet gelijk heeft opgepakt eigenlijk. Want hier op de Community kunnen we niet zoveel omdat dit een klanten helpen klanten Community is. Dus dan hadden ze je beter bij de klantenservice van Vodafone kunnen helpen. Je zou ze eventueel ook een berichtje kunnen sturen via Facebook  of Twitter of door een chat te starten

Daar zitten mensen van Vodafone die in het systeem kunnen kijken en dit voor je kunnen aanpassen. Anders even wachten op een medewerker van Vodafone hier op de Community maar ik weet niet wanneer deze weer hier langs komen. Succes en ik hoop dat ze het voor je oplossen (vast wel) 

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Heb je inmiddels contact gehad met mijn collega's @Jolina?

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic