Huisdieren

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

internet

Ben nu al door mijn internetbundel heen, binnen 5 dagen. Is in die 2 jaar nog nooit gebeurd. Hoe kan dat nu ineens

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @Huisdieren 
Dat is natuurlijk heel vervelend en zal wel berusten op een storing, ga ik vanuit.
Dit is een klanten helpen klanten Community en ik kan je niet helpen hiermee. Daarom is het goed om even te wachten op een medewerker van Vodafone of door zelf contact op te nemen met de klantenservice van Vodafone, door te bellen of door een chat te starten.

Eventueel kan je ze ook een privé bericht sturen via Facebook  of Twitter. Wachten op een medewerker kan ook maar ik weet niet wanneer die weer hier online zijn. 

Bekijk in context

2 Reacties 2
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @Huisdieren 
Dat is natuurlijk heel vervelend en zal wel berusten op een storing, ga ik vanuit.
Dit is een klanten helpen klanten Community en ik kan je niet helpen hiermee. Daarom is het goed om even te wachten op een medewerker van Vodafone of door zelf contact op te nemen met de klantenservice van Vodafone, door te bellen of door een chat te starten.

Eventueel kan je ze ook een privé bericht sturen via Facebook  of Twitter. Wachten op een medewerker kan ook maar ik weet niet wanneer die weer hier online zijn. 

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Hoi @Huisdieren 
Ben je er inmiddels achter waarom je zo snel door de bundel heen bent? Heb je hiervoor contact gehad met mijn collega's of ben je er achter gekomen door bij het verbruik in je toestel te kijken?

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic