Evert

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

internet op reis dagbundel

Mijn beide dochters zitten momenteel in Duitsland met hun BlackBerry's....
Helaas is het zo dat als de internet op reis dagbundel wordt aangezet, het beltegoed toch als sneeuw voor de zon verdwijnt.
Meerdere malen gebeld met Voda klantenservice...die dan fijn het beltegoed weer terug zetten (waarvoor dank).
Nu is dat vandaag en morgen echter niet mogelijk, omdat ze gesloten zijn.
 
Helaas zijn mijn beide dochters nu onbereikbaar en is het beltegoed wederom verdwenen.
Graag zou ik willen weten hoe dit kan...
 
telefoonnummer koppelen aan internet op reis dagbundel...20 mb te goed...in Duitsland...en toch na een half uur al het beltegoed verdwenen...what ma i missing here...?
 
Voda zegt het uit te zoeken, maar daar heb ik de komende dagen niets aan...
4 Reacties 4
RoyV

Gedreven Raadgever
  • 449Posts
  • 9Oplossingen
  • 15Likes
Hoi Evert,

Welkom op het forum.

Nu kan ik zelf niks zien maar wel een balletje opgooien.
Soms zie je in onze prepaid systemen dat de bundel netjes wordt aangesloten, maar dat de kosten toch van het tegoed afgaan ( i.p.v. de bundel ).

Dit zijn billing issues wat zoals de klantenservice jou aangeeft dan ook onderzocht moeten worden. Want het geld terugzetten is leuk en aardig maar hierdoor los je de problemen infeite niet mee op.

En dit kan inderdaad een tijd duren.. Ik begrijp dat dit heel vervelend is!

Ik kan me zo geen andere zaken bedenken, want als de bundel is aangesloten krijg je netjes een reply dat hij aanstaat. de verbinding moet in het toestel voor roamen aanstaan en de rest regelt het netwerk.

Hoop dat dit je iniedergeval iets heeft opgeleverd!

Met Vriendelijke Groet,
Roy
Vodafone Forum Team
Evert
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hoi Roy,
 
Volgens mij is het technisch ook vrij eenvoudig om te achterhalen waar het fout gaat...
De bundel wordt aangezet...het data verkeer moet tot 250 /....MB free of charge zijn en daarna volgens het tarief verder lopen.
Het is vreemd dat de bundel aanstaat en dat er vrij snel geld van het tegoed afgaat in redelijke hoeveelheden...zeg 4 euro per half uur.
En dat terwijl mijn dochter alleen ping gebruikt op haar Blackberry....
 
Tot nu toe is het tekort van mijn ene dochter netjes teruggestort door Voda...van mijn andere dochter is dat blijkbaar problematischer aangezien zij ook sms't en belt..(in Duitsland).
 
Helaas is de trip naar Duitsland ondertussen afgelopen en gaat het ons nu niet meer helpen.
Maar toch ben ik uitermate benieuwd naar wat de oorzaak nu is...
 
Let's wait and see.....
Jeroenkrul

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hallo,
Ik ga morgen naar Rome toe en wil dit ook graag activeren, bij mij is het ook nog niet gelukt!
Ik heb een BB Curve met een Bel+SMS abbonement en Blackberry Blox
Ik heb al een paar keer, zowel via internet als sms, de Dagbundel aan proberen te zetten en steeds ontvang ik een sms waarin staat dat deze Blox niet kan worden afgemeld zolang de promotie loopt.. Ik snap er niks van!
 
Gr. Jeroen 
RuudNL

Liefhebber
  • 650Posts
  • 17Oplossingen
  • 125Likes
@Jeroenknul: ik zou even de klantenservice bellen. Houd er wel rekening mee dat de korting die je op je internet-bundel hebt zal vervallen als je het activeert.
 
Als je 1201 belt (€ 0,45 p/g) krijg je direct een medewerker aan de lijn.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic