Henok

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Beltegoed verdwenen

Beste heer/mevrouw, Sinds 16 mei 2011 ben ik bezitter van een Samsung
galaxy gio
prepaid.Bij de aankoop van mijn
mobieltje stond er 10 euro beltegoed op, maar dat is verdwenen.
Ik heb op zaterdag 17
juni het apparaat opgewaardeerd met 20 euro ( code: -verwijderd door mod-) bij de
Albert Heijn.Maar toen ik de volgende morgen keek had ik nog maar 30
cent prepaid beltegoed, en dat bleef maar dalen. Ik ben naar de AH geweest om te vragen wat er aan de
hand was en of ik eventueel mijn geld terug kon krijgen. Ze zeiden dat hun niks
konden doen en ze gaven het nummer van Vodafone aan mij, ik heb meerdere keren gebelt maar toen was er geen medewerker, ik heb dit ook 2x gemailt naar jullie maar ik kreeg geen reactie. Met deze mail vraag ik jullie om te kijken wat er aan de
hand is, en om mijn beltegoed terug te krijgen. Met vriendelijke groet,Henok AbadiNotitie moderator: Opwaardeercode verwijderd om fraude te voorkomen.
4 Reacties 4
BjornB

Gedreven Liefhebber
  • 39Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes
Hallo Henok,

Allereerst, welkom op het forum!

Het klinkt alsof je toestel gebruik maakt van Internet, dit kan onder anderen door de automatische synchronisatie cycli van verschillende applicaties op je toestel.
Zonder actieve data bundel (ook te krijgen voor Pre-Paid) wordt dit data verkeer direct van je tegoed gehaald.

Mijn advies is om met onze klantenservice contact op te nemen zodat gekeken kan worden of dit daadwerkelijk het geval is, en hoe wij je hierbij kunnen helpen dit in de toekomst te voorkomen.

Met vriendelijke groet,
Bjorn
Vodafone Forum Team.
Henok
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hallo,
 
Ik heb al meerdere keren naar de klantenservice gebelt maar dan krijg ik te horen: ''deze dienst is momenteel niet bereikbaar''.
Op verschillende dagen, en tijdstippen hoor ik dat. Ik heb ook meerdere keren gemailt.
Hoe kan ik dan contact op nemen?
 
 
Henok Abadi
Ismailov

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hi Henok,
Ik heb onlangs Samsung Galaxy  GTS 5660 gekocht. Ik gebruikte deze telefoon een lange tijd alleen voor het ontvangen van telefoons, voor opbellen had ik een ander toestel. Een maand geleden kocht ik een beltegoed van 20 euro bij Albert Heijn. Deze + een nieuwe opwaardeerbon die ik gisteren ook bij Albert heijn had gekocht, ging op zelfde manier op. Maar ik maak alleen gebruik van mijn eigen internet via dradloze router. Dus wat die persoon van Vodafone schrijft klopt ook niet.
Ik heb het klantenservice van Vodafone nog niet gebeld. Kan jij mij op mijn mail beneluks@gmail.com vertellen hoe het bij klantenservice je [robleem is opgelost?
Vriendelijke groet.
Ismail
 
Ismailov

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Beste Bjonrn,
 
Ik heb mijn probleem aan zelfde lijder van dit ongemak henok ook gestuurd. Ik wil van u weten of zulke problemen bij vodafone reeds bekend zijn en al een oplossing ervoor is gevonden.
Ik heb onlangs Samsung Galaxy  GTS 5660 gekocht. Ik gebruikte deze telefoon een lange tijd alleen voor het ontvangen van telefoons, voor opbellen had ik een ander toestel. Een maand geleden kocht ik een beltegoed van 20 euro bij Albert Heijn. Deze + een nieuwe opwaardeerbon die ik gisteren ook bij Albert heijn had gekocht, ging op zelfde manier op. Maar ik maak alleen gebruik van mijn eigen internet via dradloze router. Dus wat die persoon van Vodafone schrijft klopt ook niet.
Vriendelijke groet.
Ismail
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic