Dag Droid, Arina en anderen,
Ik heb ook een probleem ervaren met Internet in het buitenland.....
Afgelopen weekend was ik in Munchen. Ik reis veel voor mijn werk in en naar het buitenland, dus ik heb mijn roaming meestal gewoon aanstaan. Ook dit keer.
Deze maand een beetje veel gereisd, dus ik kwam al dicht tegen mijn datalimiet aan.
So far, so good.
Uiteindelijk kreeg ik via 1200 een melding via SMS: U heeft uw datalimiet van deze maand bereikt. Om door te gaan met internet & email in het buitenland. stuur een SMS met "Internet buitenland aan" naar 4000.
OK, dus dat deed ik. Ik stuurde exact "Internet buitenland aan" naar 4000. Met de verwachting dat ik meteen weer zou kunnen internetten.
Echter, meteen daarop kreeg ik weer een melding van 1200. "Vodafone info: U kunt zich niet afmelden voor deze Vodafone dienst" ....huh?? Ik heb de stap om via een SMS naar 4000 mijn internet weer te activeren - door aan te geven dat ik inderdaad akkoord ga met het feit dat ik over mijn datalimiet heen ga - in totaal drie keer herhaald. Dacht aan een kleine storing op jullie netwerk....Maar nee. De melding van 1200 dat ik me niet kan afmelden voor deze dienst (ik weet niet welke?:-)) kwam ook drie keer terug.
Dus: kunnen jullie of deze fout binnen Vodafone herstellen of mij vertellen wat ik fout doe?
Vriendelijke groet,
Jeroen de Witte