rivellavreemd

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

internet buiten bundel

Mijn internetsnelheid is verlaagd omdat ik buiten mijn bundel zou zitten. Maar ik heb nog 155MB inijn bundel zitten. Hoe kan dit?
Het rare is dat bij mijn gegevens onder Verbruik ook staat dat internetsnelheid verlaagd is omdat ik door mijn bundel heen ben, en twee regels daaronder staat dus dat ik nog 155 MB heb (van de 200). Ik verbruik bijna geen MB's dus dit laatste klopt wel.
Waarom is mijn internet snelheid verlaagd!?
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Inactief1

Ontdekker
  • 5Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes
Dank je wel voor je antwoord, ik heb contact opgenomen met Vodafone en ze zeggen dat er niks aan de hand is. Ik maakte me wel zorgen maar gelukkig hoef ik me geen zorgen te maken, zoals u ook zegt. Dank je wel voor de reactie, groetjes Hanneke.

Bekijk in context

7 Reacties 7
Netwerker
Expert
Expert
  • 986Posts
  • 111Oplossingen
  • 401Likes

Hallo @rivellavreemd

Waarschijnlijk een foutje van Vodafone. Bel even met de Klantenservice van Vodafone om jouw GPRS-data-snelheid te laten resetten naar normale waarden. Telefoonnummer: 1201
Vodafone maakt dezer dagen wel vaker fouten met waarschuwings-sms-berichten en de weergave van de verbruikte data en het data-tegoed dat je nog hebt. En nu dus ook met het onterecht verlagen van de data-snelheid.
Vodafone moet eens hard gaan werken om al deze issues op te lossen.

Succes !

Netwerker
Annabelle
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1846Posts
  • 148Oplossingen
  • 119Likes
@rivellavreemd

Waarschijnlijk heb je een sms gekregen met daarin de melding dat je snelheid wordt teruggebracht. Dit is een fout! Er gebeurd niets met de snelheid van de internet bundel:). We weten hiervan en lossen dit zo snel mogelijk op.
Inactief1

Ontdekker
  • 5Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb een Red abonnement met 2 GB.
Ik kijk bij mijn verbruik,daar staat nog 1.99 GB over en dat klopt.
Maar er wordt wel een melding gedaan bij mijn dataverbruik......Je hebt meer verbruikt dan je bundel toestaat.
Je internetsnelheid is nu verlaagd naar 0,064 Mbps.
Dit vind ik erg raar,ik heb pas 2 weken geleden mijn abonnement weer verlengd bij Vodafone,dus dit kan niet.
Ik zit ook heel vaak op Wifi en let heel erg op mijn verbruik. Ik snap dit niet:(maak me beetje zorgen hierover.
Maartje
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2859Posts
  • 180Oplossingen
  • 208Likes
Hey @HannekedeBruin

Heb je het bericht van Annabelle hierboven gelezen? Waarschijnlijk is het bij jou ook een fout. Neem bij dit soort vragen even contact op met onze klantenservice. Zij kunnen dat voor je nakijken. Het forum is geen plek voor vragen waarvoor we je gegevens moeten raadplegen.
Inactief1

Ontdekker
  • 5Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes
Hoi Maartje, sorry dat ik dit op het forum heb geplaatst!!!! Neem me niet kwalijk.
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi! @HannekedeBruin ,

Maak je geen zorgen dit kon je zelf ook niet weten het is niet erg hoor ;)!
Alleen met sommige zaken zul je echter contact moeten opnemen met de klantenservice omdat het niet geregeld kan worden op het Forum ivm privégegevens.
Inactief1

Ontdekker
  • 5Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes
Dank je wel voor je antwoord, ik heb contact opgenomen met Vodafone en ze zeggen dat er niks aan de hand is. Ik maakte me wel zorgen maar gelukkig hoef ik me geen zorgen te maken, zoals u ook zegt. Dank je wel voor de reactie, groetjes Hanneke.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic