Welkom op de Vodafone Community

Archief
Mis je een ouder topic? Al onze gearchiveerde topics vind je hier.

Community statistieken

• 1,260Oplossingen
  • 1,689Discussies
  • 77.6KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Weergeven  enkel  | Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
of

Alle topics

bereik Alleen-lezen Onopgelost

Ik heb al 3 dagen heeel weinig tot geen bereik. Toen ik zaterdag op verjaardag was in postcode 2201 en thuis ook niet 2371. Heb thuis wifi en dan heb ik wel bereik voor het internet maar kan niet bbel...

ivmvz7613 door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Geen internet sinds gisteren in Zwijndrecht postcode 3331LX Alleen-lezen Onopgelost

Ik heb hier sinds gisteren geen mobiel internet wel knipperen de 3G en H+ lampjes maar totaal geen internet, ook collega's hier die vodafoon gebruiken geen internet. Als ik verder ga dan dit postcodeg...

Vonn door Gedreven Ontdekker
  • 9 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Verlengen Alleen-lezen Onopgelost

Ik mag sinds gisteren mijn ab verlengen. Ik keek hier al een poosje naar uit aangezien de oude wat kuren begint te vertonen.. Ik dus ingelogd. En dan viel de aanbieding toch wel behoorlijk tegen. Was ...

fdeB door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Abonnement time-out, maar er word toch geld van mijn rekening gehaald... Alleen-lezen Onopgelost

Ik heb op 19 november het onderstaande mailtje naar Vodafone klantenservice gemaild, maar heb nog steeds niks gehoord en er is nu weer 30 euro van mijn rekening gehaald!!!!! In de bijlage had ik mijn ...

Patrizia door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Internetverbinding wifi valt weg Alleen-lezen Onopgelost

Ik heb een Samsung Galaxy s3 mini. Sinds een paar dagen valt mijn wifi verbinding weg. Ik zie dat niet, want het icoontje is er gewoon dus optisch lijkt het alsof er niets aan de hand is. Maar dan bli...

Hennyvdb door Ontdekker
  • 3 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

klacht over reparatie Alleen-lezen Onopgelost

Ik ben inmiddels 2 en een half jaar klant bij vodafone, en betaal elke maand al 10€ voor mijn verzekering. Laatst heb ik mijn iphone 4 weggebracht naar vodafone piazza, te eindhoven, om een barst uit ...

TobiasB18 door Ontdekker
  • 3 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Beste vodafone Alleen-lezen Opgelost

Ik heb een vodafone beltegoed simkaart ik had die simkaartje half jaar niet gebruikt genomen ik had in me telefoom gezet ik had pincode er in getoets en er stond geen voorzieningen voor....... Vodafon...

gewoon009 door Ontdekker
  • 6 Topics
  • 1 Oplossingen
  • 0 Likes

Eigen nummer kiezen Alleen-lezen Onopgelost

Hallo, Is er de mogelijkheid zelf een eigen nummer te kiezen?Zo ja, welke kosten zijn hieraan verbonden? Met vriendelijke groet, Roy Maas

roymaas door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

SMS niet ontvangen Alleen-lezen Onopgelost

Mijn vrouw kan geen sms ontvangen sinds kort. Hoe kan dat?

josje door Meedenker
  • 12 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 2 Likes

Netwerk bezet melding vanaf vrijdag (3207HB) Alleen-lezen Onopgelost

Beste, Vanaf afgelopen vrijdag kan ik niet gebeld of gebeld worden als ik thuis ben.Melding: netwerk bezeteen paar honderd meter verderop ken ik wel bellen. Nooit last van gehad.Is er een storing in d...

Jw2903 door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Overstappen naar andere provider Alleen-lezen Opgelost

Beste allemaal, Mijn contract loopt eind februari af. Ik wil dan graag overstappen naar een andere provider met nummerbehoud ivm de kosten. Ik ben langs de winkel geweest van de andere provider om te ...

Beta testers gezocht voor onze nieuwe App Alleen-lezen Onopgelost

Hallo allemaal! Ons team van App developers werkte de afgelopen maanden aan een geheel nieuw design en nieuwe functionaliteiten van de My Vodafone App. Voordat we deze compleet vernieuwde App lanceren...

Jochen door Gedreven Raadgever
  • 368 Topics
  • 28 Oplossingen
  • 32 Likes

Vodafone app icm Vodafone zakelijk Alleen-lezen Onopgelost

Om in te kunnen loggen via de app zakelijk moet je een telefoonnummer en wachtwoord invullen.Mijn login bestaat echter uit een gebruikersnaam en GEEN telefoon nummer. Zodra ik alsnog probeer in te log...

Al de hele middag 'geen service' in Wijchen en Nijmegen Alleen-lezen Onopgelost

Ik heb al sinds het begin van de middag (zondag 15 december) 'geen service'Dus geen telefoon en geen 3GNet telefoon opnieuw opgestart. Nu wel telefoon verbinding (1 streepje) maar nog geen 3GIs er een...

Barima door Ontdekker
  • 3 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Betalingstermijn Alleen-lezen Onopgelost

Vanaf hoeveel mag je een betalingsregeling treffen?

Mijn Button knop werkt niet meer van Sony Xperia Z . Alleen-lezen Onopgelost

. Edit door Marc-: Onderwerp aangepast van "Mijn Button knop werkt niet meer van Sony Xpiria Z..." naar "Mijn Button knop werkt niet meer van Sony Xperia Z..."

Mefkin door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Multisim niet geleverd Alleen-lezen Onopgelost

Hallo, Ik heb een nieuw abonnement met multi simkaart. Op 21 november is mij bevestigd dat de multisim binnen 2 werkdagen zou worden geleverd. Enkele weken en telefoontjes (van mijn kant) later, is de...

Aeslynn door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Ik geen abbonement afsluiten bij Vodafone Alleen-lezen Opgelost

Ik heb geprobeerd een abonnement af te sluiten bij vodafone maar hij word steeds afgewezen! Waar kannik achter halen waarom dat steeds afgewezen wors

angiiiee door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

spoed tegoed aanvragen Alleen-lezen Onopgelost

Ik heb 2 maanden achter elkaar mijn beltegoed opgewaardeerd maar kan geen spoedtegoed aanvragen. Hoe kan dat????

Ashna door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe topics in Archief.

Uitgelicht topic

Leden met de meeste oplossingen