klant1

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

inloggen op mijn vodafone zakelijk

Beste vodafone,

Al tijden kan ik niet meer inloggen op mijn vodafone zakelijk.
Heb dit aan mijn account manager via mail aangegeven maar die heeft sinds zijn aantreding als mijn contact persoon nooit op een mailtje gereageerd.

ook gek dat ik administrator als accountnaam kan registreren... ben dus NIET een administrator

3 Reacties 3
Maartje
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2859Posts
  • 180Oplossingen
  • 208Likes
@klant1 Het is inderdaad niet de bedoeling dat die gebruikersnaam gebruikt wordt. Ik heb het daarom ook aangepast.

Wat gaat er precies mis met het inloggen in My Vodafone zakelijk? Dat wordt me uit je bericht niet helemaal duidelijk.
BISadmin

Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Beetje onnodig om mij vervolgens proberen te blokeren, als naam niet gebruikt mocht worden zou het simpelweg niet beschikbaar mogen zijn.
Niet hier zeggen dat het gewijzigt is en vervolgens mij een link sturen om mijn wachtwoord te wijzigen waar ik niet verder kom.

Maar goed...Mochten jullie me alsnog willen helpen :
na inloggen wordt ik naar https://loginzkl.vodafone.nl/signon?provider=myzakelijk doorverwezen waar ik vervolgens "This page can’t be displayed" krijg.


Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Hoi @BISadmin,

Dat is inderdaad vreemd. Ik heb even getest met mijn eigen My Vodafone Zakelijk account, maar ik krijg deze melding niet. Heb je al een andere browser, computer en/of internetverbinding geprobeerd?
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic