Welkom op de Vodafone Community

Archief
Mis je een ouder topic? Al onze gearchiveerde topics vind je hier.

Community statistieken

• 1,269Oplossingen
  • 1,733Discussies
  • 79KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Weergeven  enkel  | Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
of
Aankondigingen
Update: De pre-order van de iPhone 15 is gestart! Klik hier voor alle informatie.

Alle topics

G2 netwerk instellen op N97 Alleen-lezen Onopgelost

Hoi,Al weken storing hier in mijn buurt.De suggestie van Vodafone is: stap even over op G2 netwerk, totdat de werkzaamheden klaar zijn. Goed:Wie weet hoe je een G2 netwerk instelt op een N97?Groet,Kay

Kay door Gedreven Meedenker

storing Heusden Alleen-lezen Onopgelost

Ik kan al van zaterdag niet bellen in Heusden! !! Wanneer is het nu eindelijk opgelost? ??

van prepaid naar Sim only Alleen-lezen Onopgelost

Beste Iemandik wil graag aan het einde van de maand van mn Prepaid nummer naar Sim only met dezelfde sim kaart graag en het zelfde nummer zou dat mogelijk kunnen zijn en zijn daar extra kosten aan ver...

Geen netwerk omgeving 2641 Alleen-lezen Onopgelost

als ik binnen huis ben heb ik geen internet en netwerk ik moet heel de gemeente uit om aan de rand wel te kunnen whatsappe en andere dingen

Geen bereik/niet bellen/niet gebeld kunnen worden Alleen-lezen Onopgelost

Vanaf gister heb ik problemen met bellen en gebeld worden. Bij bellen gaat telefoon niet over en als ik gebeld wordt horen zij wel de telefoon overgaan maar krijg ik hier geen melding van. Tevens heb ...

Nog nooit 4G gehad, sinds december 2013 abonnement. Alleen-lezen Onopgelost

Sinds december 2013 ben ik overgestapt van KPN naar Vodafone. Ik heb een abonnement afgesloten voor 2 jaar met een Samsung Galaxy S4 en 4 G. Echter heb ik nog nergens 4G ontvangen. Op mijn rekeningen ...

Signaal plus module tweaken Alleen-lezen Onopgelost

Het Project(je) is inmiddels uit de hand gelopen. Ik kreeg veel vragen of ik geen simpele uitvoering kon maken... lang getwijfelt.. maar toch maar gedaan. Mensen die er aan willen knutselen gaan er to...

iPhone 5 garantie probleem Alleen-lezen Onopgelost

Goedendag,In november 2012 heb ik mijn iPhone 5 bij een verlenging van mijn abonnement gekregen. Een maand na dit feit ging de camera stuk en heb ik er toen voor gekozen om deze om te ruilen voor een ...

Nieuwe klant goedkoper uit Alleen-lezen Onopgelost

Hallo, Inmiddels al een aantal jaren klant bij Vodafone en tot vandaag erg tevreden. Ik mag mijn abonnement 15 mei verlengen dus ben ik me aan het oriënteren op een nieuwe telefoon. De keuze is gevall...

Storing Spijkenisse 3201 Alleen-lezen Onopgelost

Er is een storing op het 3G en GPS netwerk in de omgeving van Spijkenisse, postcodegebied 3201. Internet is buiten gebruik, telefoonsignaal is zwak tot afwezig. Starttijd rond 19:00 vanavond.

Geen mobiel internet Alleen-lezen Onopgelost

Goede avond, ik woon in deest en heb al een paar uur geen internet. Alleen via de wifi. Zoals ik kan zien hebben jullie geen storing. Mijn schoonvader heeft ook geen mobiel internet.

geen bereik in huis Alleen-lezen Onopgelost

Al twee weken heb ik GEEN bereik in huis, ik heb een 3g abonnement met een aardig prijskaartje. Zelfs mijn Wifi geeft geen bereik aan, ik kan dus niets met mijn telefoon. Vodafone doe er wat aan!!! Ap...

Abonnement wijziging 225 minuten scherp naar -> .... Alleen-lezen Onopgelost

Beste, Mijn abonnement zou wijzigen omdat Vodafone deze service niet meer zou aanbieden (225 minuten scherp) , volgendsmij. Wat er zou gaan gebeuren was dat ik overging naar 2GB + onb. sms & bellen . ...

prijs htc one m8 Alleen-lezen Opgelost

hallo, ik ben van plan een nieuwe mobiel te kopen (de htc one m8) Ik heb een ouder abbonement namenlijk SO bel+SMS+Web Vaak 30 euro en ik vroeg me af hoe duur de m8 dan is

Kosten berekening ontevreden ! Alleen-lezen Onopgelost

Heel ontevreden over kostenberekening 17 april opeens buitenbundelkosten van 35 cent. Gebeld -blijkt data buitenbundel. Geen sms gekregen. Via app 48 mb nog over. Kosten geannuleerd maar internetbunde...

Samsung Galaxy S3 - sudden death? Alleen-lezen Opgelost

Hallo, ik heb bij verlenging van mijn abonnement in september 2012 een Samsung Galaxy S3 gekozen. Deze heeft tot nu toe ALTIJD PERFECT gewerkt. Maar sinds een paar weken krijgt ie ineens uit het niets...

Roaming problems with Prepaid card Alleen-lezen Onopgelost

Hi! Hope it is ok, posting here in English, but I do not find any english help on your page. Also vodafone.nl/english (as printet in the user manual) is not working for me. But to my question: I have ...

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe topics in Archief.

Polls
Hoe lang gaat jouw mobiel mee?

Uitgelicht topic

Leden met de meeste oplossingen