Sikkema

Ontdekker
  • 4Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes

incasso datum wijzigen

Steven VF heeft vorige maand op mijn verzoek de incassodatum gewijzigd.

Ik vraag me af of dit wel is gerealiseerd want ook deze maand is de incassodatum op de 14e gekomen.

Ik had gevraagd om het voortaan op de 20ste te doen.

Kunt U dit alsnog veranderen.?

 

vr.gr. Sikkema 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Sikkema
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes

Bedankt voor het bericht. Stevan heeft dat vermeld maar ik had begrepen dat de maand nu voorbij was. Excuus voor mijn verwarring, het is nu duidelijk. De datum is gelukkig wel veranderd.

Vr. Gr. 

Bekijk in context

3 Reacties 3
Energieboy
Expert
Expert
  • 11783Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @Sikkema 
Oh jee, dat is vervelend. Op dit moment kunnen we het Steven niet vragen want die is ziek.
Maar we kunnen het natuurlijk nog wel even aan @Cecilia   vragen, misschien kan die je verder helpen. Heb nog even geduld en dan kan ze je helpen met je vraag. 

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 2912Posts
  • 842Oplossingen
  • 1013Likes

Hi @Sikkema

Ah, het spijt mij om te lezen dat er enige verwarring is ontstaan. Steven heeft inderdaad de datum voor de automatische incasso voor je aangepast, maar heeft hier ook aangegeven dat de eerstvolgende factuur nog op de oude incassodatum plaats gaat vinden vinden. De incassodatum van de factuur daarna zal rond de 20e zijn. 🙂

Sikkema
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes

Bedankt voor het bericht. Stevan heeft dat vermeld maar ik had begrepen dat de maand nu voorbij was. Excuus voor mijn verwarring, het is nu duidelijk. De datum is gelukkig wel veranderd.

Vr. Gr. 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic