WilcoN

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

in het gebied 7051 ( varsseveld)kan niet gebeld worden of gesmst

Hallo,

Sinds gister avond kan in de omgeving van varsseveld niet gebeld,gesmst en geinternet worden via het netwerk van vodafone. Er zijn er meerdere die dat niet meer kunnen. in het storingstabel staan we niet. en ook telefonsch doorgeven is niet mogelijk (ivm hemelvaart). vandaar dat ik het hier doe.

groet Wilco
3 Reacties 3
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi! @WilcoN ,

Wat vervelend dat het bereik minder is in je buurt en regio. Zou je eens even kunnen kijken of de tips misschien werken? Bekijk deze tips hier!
Mocht dit ook niet helpen zou je dit dan ons willen vertellen, werkt dit wel tijdelijk zou je dan ons er ook meer info willen vertellen.

De telefonische klantenservice is inderdaad vanwege Hemelvaartsdag gesloten maar morgen is deze gewoon weer bereikbaar :).
WilcoN
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
ik had dat allemaal al gedaan maar dat hielp niks, alleen een nadere aanbieder selecteren had ik nog niet gedaan, maar deze vind hij hier ook niet. wel is het zo, dat toen ik straks van huis was, het geheel weer werkte, thuis echter, was dat geluk weer over.

Arina
Expert
Expert
  • 2268Posts
  • 236Oplossingen
  • 126Likes
Hey @WilcoN

Er is mogelijk een probleem in die plaats. Neem even contact op met de klantenservice zodat ze je postcode kunnen melden voor onderzoek.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic