ruiterkamp

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

7731 - Ommen

Op het forum geven jullie aan dat de storing op het 3G-netwerk (die inmiddels al een week(!) duurt) is opgelost, maar ik en tevens nog 3 van mijn collega's hebben nog geen 3G ontvangst en dus nagenoeg ook geen internet! Ook heb ik mijn toestel al opnieuw opgestart en van netwerk proberen te wisselen, dit mocht geen uitkomst bieden. Hoe gaan jullie dit nu oplossen?
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Netwerk-info

Gedreven Meedenker
  • 24294Posts
  • 12103Oplossingen
  • 5Likes
Onze antenne functioneert op dit moment weer zoals normaal. Heb je toch nog problemen met bellen, sms'en of internetten? Volg dan de stappen in onze netwerkgids.

Bekijk in context

3 Reacties 3
Tokkel

Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Zelfde klacht hier
Ook geen 3g terwijl de klacht opgelost moet zijn ?
Ben van mening dat er toch nog het een ander niet goed gemaakt is.
wanneer kunnen we de oplossing verwachten want dit begint toch wel vervelend te worden vodafone

Bas
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2791Posts
  • 210Oplossingen
  • 197Likes
Hi beiden, de problemen in Ommen zijn inderdaad niet opgelost. Door een foutje waren er twee topics over Ommen geopend en is één daarvan als opgelost gemarkeerd.

Ik heb de nieuwste van de twee verwijderd en de andere heropend (door de oplossing te verwijderen). Excuses voor de vergissing
Netwerk-info

Gedreven Meedenker
  • 24294Posts
  • 12103Oplossingen
  • 5Likes
Onze antenne functioneert op dit moment weer zoals normaal. Heb je toch nog problemen met bellen, sms'en of internetten? Volg dan de stappen in onze netwerkgids.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic