Robinlia

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

in de maling genomen door vodafone!

Ik neem nooit meer vodafone bah, wat een oplichters zijn dat zeg!
hier mijn verhaal:

Ik had vorig jaar een vodafone red abbonement met 2 gb internet.
Ik kreeg za 19 april een sms met daarin dat ik nog maar minder dan 20% over had van mijn EXTRA 1 gb bundel, waarop ik ongeveer dezelfde dag met vodafone heb gebeld.

Ik vroeg de jonge man hoeveel ik nu nog over had omdat ik een normale 1 gb bundel had en een extra 1 gb bundel en omdat mijn vodafone app op dat moment geen duidelijke informatie gaf. De jongen vertelde mij dat ik nog 1200 mb over had.. ik vroeg hoe dat kan omdat er stond dat ik nog maar 20 % over had van mijn extra bundel. De jongen zei mij: mevrouw het gaat altijd eerst van uw extra bundel af en daarna pas van uw gewone bundel, dus dat betekent dat u nog 200 mb over hebt van uw extra bundel en van de normale bundel nog 1000 mb hebt. Dus ik zei oke dat is prima, maar hoe zit het nu als ik buiten mijn bundel kom want dan ga ik gigantisch veel betalen. vervolgens zei meneer:

Dat klopt mevrouw, maar sinds 1 april hebben wij een nieuwe BLOX(bundel) namelijk de BEPERKT INTERNET databundel. Dit is een bundel dat wanneer u uw 2internet bundels heeft verbruikt dat u nog steeds kan blijven internetten maar dan wel op een lagere snelheid maar u betaalt geen buiten bundel kosten.
Dus ik zeg nou die wil ik wel graag waarop meneer zegt: dat kunt u zelf regelen via my vodafone of u kunt op internet kijken naar de voorwaarden. Ik vraag aan meneer: kunt u hem niet aanzetten voor mij, waarop hij antwoord ja hoor mevrouw dat kan. Ik zeg nou dat is fijn wilt u dat voor mij doen. Meneer zegt: Prima mevrouw ga ik in orde maken, heeft u verder nog vragen. Nou nee die had ik niet dus ik heb opgehangen...

toen gebeurde het:

26 juli sms bericht van vodafone: JE HEBT 100 EURO DATAKOSTEN BUITEN JE BUNDEL!!

Ik vodafone gebeld en gezegd jongens wat is dit.. bovenstaand verhaal uitgelegd en deze andere jongeman vertelde mij: mevrouw uw heeft niet naar ons gebeld in april dus als u tegen mij blijft liegen kan ik niks voor u doen.. ik wel WEL degelijk gebeld naar vodafone en een jongenman zou die bundel aanzetten voor mij... maar blijkt dat dit nooit is gebeurd omdat mijn abbonement daar nog niet geschikt voor was.... niemand heeft mij op de hoogte gebracht dat dit niet kon, de meneer aan de telefoon stelde zelf deze bundel voor... dan zou je toch zeggen dat hij weet waar hij over praat.. hij ziet mijn abbonementsvorm in zijn scherm en nog liegt hij mij voor...

Vervolgens mocht ik dezelfde week verlengen en contact gehad met verkoop lijn van vodafone, via de verkooplijn doorverbonden en daar een aaardige mevrouw Annemiek *** aan de telefoon gehad, ik mijn verhaal uitgelegd en ze zei mevrouw ik ga het voor u regelen, dit is namelijk geen service.

Ik zou binnen 2 weken teruggebeld worden en tsja je raad het al.... NOOIT meer terug gebeld!
Ik ben helemaal klaar met vodafone, of ik even 155!!! euro wil betalen voor een fout die ik niet heb gemaakt maar iemand van vodafone...

WAT EEN SLECHTE SERVICE, zo ga je niet met je klanten om...
ik hoop dat iemand van vodafone dit leest en zo eens leest hoe collega's met je om gaan...

Ga hier zekerweten een klacht van over in dienen, ben er niet van gedient om te worden behandeld als een groot stuk stront 😉

Groet, Robin

Edit: Heb je topictitel aangepast en achternaam van de collega verwijderd..
9 Reacties 9
wannez

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb ongeveer hetzelfde verhaal. Moet ook opeens 100 euro betalen voor 1 GB extra. Terwijl ze voor 20 euro ook 3GB aanbieden. Ik ben hier niet van gediend. Als ze me niet tegemoet komen ben ik binnenkort als ik weer moet verlengen klant af.
Robinlia
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Het ergste is, ik heb net verlengd voor 2 jaar!!

Toen ik die mevrouw had gesproken en heel aardig was en zei tegen mij: mevrouw ik ga dit regelen dit is namelijk niet zo netjes geweest van mijn collega, ik zorg dat het gecreditteerd wordt en dat u dit niet hoeft te betalen... toen dacht ik nou dat is nou eens netjes en heb toen verlengd.... HEEEEL STOM DUS!!!!
Bas
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2791Posts
  • 210Oplossingen
  • 197Likes
Beste Robin, een belofte die een collega doet, die moet ook nagekomen worden. Neem even contact op met ons via bv Facebook of Twitter, dan hoef je niet te bellen en kijken wij of die creditering wel al in de pijplijn zit.
Robinlia
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
uiteraard wordt daar niet gereageerd.... maar dat was te verwachten...
wat een *** bedrijf is vodafone... excuus voor mijn taal maar ik wordt echt doodmoe van jullie!

van het kastje naar de muur, elke keer weer :@

VODAFONE DOE ER WAT AAN!
niet alleen aan mijn rekening maar ook aan de BAR slechte service van jullie medewerkers!!!!

Edit: Aanstootgevend taalgebruik verwijderd
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Hoi @Robinlia,

Op een openbaar Twitter of Facebook bericht reageren we normaal altijd binnen één uur. De gemiddelde reactietijd is zelfs minder dan 30 minuten. Zorg wel dat je de Tweet altijd richt aan @vodafoneNL en een Facebook bericht op de Vodafone Nederland tijdlijn plaatst.

Een reactie op een Facebook privébericht kan afhankelijk van de drukte langer duren, maar je ook dan ontvang je een reactie.
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Het is niet toegestaan om grof taalgebruik te vermelden op het Forum, houdt dit dan ook s.v.p bij jezelf.
Lees hiero de huisregels en hoe we met het Forum omgaan, De Huisregels.

Alvast bedankt!
ASoerjbali

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
De "SamsungExpert" kan hier wel op reageren maar geen hulp bieden? Persoonlijk vind ik helemaal dit helemaal niet grof. Het is geheel interpretabel en geef deze (voormalige) Vodafone klant geheel gelijk.

Ik ben zelf werkzaam bij de Consumentenbond en deze krijgt vaker dit soort klachten.
Vorige jaar is de Consumentenbond zelfs met een petitie gestart tegen dit soort praktijken. Helaas heeft minister Kamp gewoon 38000 stemmen naast zich laten liggen en mogen provider dit zomaar doen.

Persoonlijk als Vodafone klant vind ik het raar, dat ik 9 maanden lang ongeveer per maand 1 gig over hou, maar deze de volgende maand kwijt ben. En als ik 1 keer i over mijn limiet ga, wel een mooie rekening kan verwachten. In februari stopt mijn abonnement en zie dat de concurrent wel meedenkt met de klant..

Hoor graag hoe het afgelopen is..

SamsungExpert schreef:
Het is niet toegestaan om grof taalgebruik te vermelden op het Forum, houdt dit dan ook s.v.p bij jezelf.
Lees hiero de huisregels en hoe we met het Forum omgaan, De Huisregels.

Alvast bedankt!

SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi! @ASoerjbali ,

Tot de betrekking van je samenvatting. Zelf ben ik niet actief op het Vodafone Red & andere Abonnementen topic hier ben ik nauwelijks te zien. Wat ik nog wel even wou zeggen ging om het gescheld en meer niet en dat is vanuit mijn kant totaal niet negatief bedoeld ;).
Ik ben wel verder te vinden op topics zoals toestellen, netwerk, apps & diensten, feedback suggesties......
Per
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 803Posts
  • 78Oplossingen
  • 112Likes
Beste @ASoerjbali
Het klopt inderdaad dat Samsungexpert geen inzage in heeft in onze systemen en derhalve niet voor een oplossing kan zorgen.
Ik denk dat we er allemaal niet bij gebaat zijn als we schunnig taalgebruik gaan gebruiken op het forum. Laten we het netjes houden en op een respectvolle manier met elkaar omgaan. Voor iedereen wel zo prettig;)
Ik heb het aanstootgevend taalgebruik verwijderd.
Per
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic