Suzanne91

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Overstappen van sim-only naar abbonement

Op 05-07-2013 ben ik van een vast abbonement overgestapt naar een sim-only abbonement. Degene bij wie ik dit afsloot via de Vodafone klantenservice gaf aan dat ik elk moment kon terug switchen naar een nieuw abbonement met nieuw toestel. De einddatum in mijnvodafone is echter 17 oktober 2015.

Nu is het zo dat ik bij de webshop Coolblue een nieuw toestel wil bestellen met een vodafone abbonement. Mijn vraag is of dit kan en of het allemaal automatisch wordt doorgevoerd en ik niet ineens dubbele kosten heb en twee abbonementen afsluit?
Alvast bedankt!
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Per
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 803Posts
  • 78Oplossingen
  • 112Likes
Hoi @Suzanne91
Het antwoord dat @Netwerker geeft is helemaal correct (op basis van de gegevens die we via het forum van je hebben) Wil je zeker weten of er geen mogelijkheid is, bel dan even met onze klantenservice (1201 en kies voor de optie "opvragen einddatum van je abonnement"). De collega's kunnen dan specifiek op jouw situatie in gaan. Vind je bellen lastig? Probeer eens onze 24/7 Chat. De collega's hier hebben ook zicht op je einddatum. Groetjes,

Bekijk in context

4 Reacties 4
Netwerker
Expert
Expert
  • 986Posts
  • 111Oplossingen
  • 401Likes

Hallo @Suzanne91

Ik heb heel sterk het vermoeden dat jij in 2013 en twee-jaar-durend SIM-ONLY abonnement hebt afgesloten met als einddatum: 17 oktober 2015.
De eindatum van je "vaste abonnement" was waarschijnlijk: 17 oktober 2013. En daar is door jouw nieuwe SIM-ONLY abonnements-overeenkomst 2 jaar aan toegevoegd. Dus: 17 Oktober 2015.
Controleer dit even in de bevestigings-email die je vorig jaar van Vodafone hebt ontvangen. Of met behulp van jouw Vodafone contract. Of via Vodafone klantenservice op telefoonnummer: 1201

Als mijn vermoedens correct zijn. Dan mag je pas verlengen vanaf 17 Juni 2015 (!!!)
Wel of niet met een nieuwe smartphone. Dat is jouw keuze.

Maar controleer mijn vermoedens eerst even via de telefonische klantenservice van Vodafone. Ik heb geen inzicht in klantgegevens en contracten. En moet het doen met de info die jij gegeven hebt.


Succes !

Netwerker
Per
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 803Posts
  • 78Oplossingen
  • 112Likes
Hoi @Suzanne91
Het antwoord dat @Netwerker geeft is helemaal correct (op basis van de gegevens die we via het forum van je hebben) Wil je zeker weten of er geen mogelijkheid is, bel dan even met onze klantenservice (1201 en kies voor de optie "opvragen einddatum van je abonnement"). De collega's kunnen dan specifiek op jouw situatie in gaan. Vind je bellen lastig? Probeer eens onze 24/7 Chat. De collega's hier hebben ook zicht op je einddatum. Groetjes,
albertine

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
hoi ik heb een sim only abbonement kan ik ook overstappen naar een gewoon abbonement ? zo ja hoe?
Per
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 803Posts
  • 78Oplossingen
  • 112Likes
Hoi @albertine ,
Had je mijn vorige antwoord op deze post al gelezen? 😉
Gr Per
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic