De "SamsungExpert" kan hier wel op reageren maar geen hulp bieden? Persoonlijk vind ik helemaal dit helemaal niet grof. Het is geheel interpretabel en geef deze (voormalige) Vodafone klant geheel gelijk.
Ik ben zelf werkzaam bij de Consumentenbond en deze krijgt vaker dit soort klachten.
Vorige jaar is de Consumentenbond zelfs met een petitie gestart tegen dit soort praktijken. Helaas heeft minister Kamp gewoon 38000 stemmen naast zich laten liggen en mogen provider dit zomaar doen.
Persoonlijk als Vodafone klant vind ik het raar, dat ik 9 maanden lang ongeveer per maand 1 gig over hou, maar deze de volgende maand kwijt ben. En als ik 1 keer i over mijn limiet ga, wel een mooie rekening kan verwachten. In februari stopt mijn abonnement en zie dat de concurrent wel meedenkt met de klant..
Hoor graag hoe het afgelopen is..
SamsungExpert schreef:
Het is niet toegestaan om grof taalgebruik te vermelden op het Forum, houdt dit dan ook s.v.p bij jezelf.
Lees hiero de huisregels en hoe we met het Forum omgaan, De Huisregels.
Alvast bedankt!