WillemsN

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

ik wil een officiële klacht indienen klacht op klacht op klacht

Ik wil een klacht indien omdat ik sinds vorig jaar mei, al meerde keren contact met jullie heb gehad over continu het zelfde. Uiteindelijk leek het probleem in september opgelost maar nu blijkt dat niet zo te zijn. Hierdoor heb ik weer onnodig kosten gemaakt. Nu heb ik telefonisch contact met jullie gehad en een medewerker gaat het weer oppakken en ze zal mij volgende week terug bellen of het geregeld is. Klinkt goed maar dit is ook al meerder keren beloofd en elke keer blijkt achteraf dat het probleem niet opgelost is. Het probleem is: ik heb 4 telefoonnummers waarvan vorige jaar 2 nummer het abonnement is aangepast toen vielen deze nummers plotseling uit de deelbundel??? Hoe dat zo? Allerlei oorzaken voor dit probleem heb ik al aangehoord maar tendens  het verlengen werd er niet over gesproken.  Blijkbaar is het heel moeilijk om het zo te regelen dat al de 4 nummer een eigen databundel hebben en nog kunnen delen in een deelbundel. Ik zie al weer problemen voor einde van het jaar dan zijn er 2 nummer toe aan een nieuw abonnement.  Dus regel het nou gewoon, beloven en niet doen. Het nare punt is ook nog als je kijkt in de app op je telefoon of via de website staat bij alle nummers de deelbundel er gewoon bij, maar blijkbaar maken ze er geen gebruik van.... Dat is verkeerde informatie die er geleverd wordt. Je kan dus niet zelf controleren hoe het zit via de app of myvodafone. Alleen via de rekening maar dan is het al afgeschreven.

 

Erg slecht van Vodafone dat je

ten eerste geen duidelijk inzicht heb via de app of website over je abonnementen en

ten tweede dat problemen nooit goed worden opgelost.

 ten derde je kan nergens een email of brief na toe sturen met een officiële  klacht.

 

 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11782Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @WillemsN 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Jeetje, dit is geen fijn bericht om te lezen en begrijpelijk dat je een plek zoekt om je verhaal te vertellen. Ik kan je daar niet mee helpen, maar Vodafone natuurlijk wel. Om nu maar helemaal onderaan je bericht te beginnen, er is wel degelijk een mogelijkheid om je klacht in te dienen via de website. Daarvoor verwijs ik je naar deze pagina: https://www.vodafone.nl/support/contact/e-mail/index.shtml

Op deze pagina kan je een officiële klacht indienen en dan gaat de juiste afdeling deze in behandeling nemen. Sterker nog, het is juist de bedoeling dat je dit via deze site doet want via de Community kan je hiermee niet geholpen worden. Ze moeten namelijk een onderzoek uitvoeren en kijken wat er allemaal is gebeurd. Daarom wil ik je vragen om je klacht in te dienen via deze pagina: https://www.vodafone.nl/support/contact/e-mail/index.shtml 

Ik wens je heel veel succes en ik hoop dat je er samen uit komt. 

Bekijk in context

1 Reactie 1
Energieboy
Expert
Expert
  • 11782Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @WillemsN 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Jeetje, dit is geen fijn bericht om te lezen en begrijpelijk dat je een plek zoekt om je verhaal te vertellen. Ik kan je daar niet mee helpen, maar Vodafone natuurlijk wel. Om nu maar helemaal onderaan je bericht te beginnen, er is wel degelijk een mogelijkheid om je klacht in te dienen via de website. Daarvoor verwijs ik je naar deze pagina: https://www.vodafone.nl/support/contact/e-mail/index.shtml

Op deze pagina kan je een officiële klacht indienen en dan gaat de juiste afdeling deze in behandeling nemen. Sterker nog, het is juist de bedoeling dat je dit via deze site doet want via de Community kan je hiermee niet geholpen worden. Ze moeten namelijk een onderzoek uitvoeren en kijken wat er allemaal is gebeurd. Daarom wil ik je vragen om je klacht in te dienen via deze pagina: https://www.vodafone.nl/support/contact/e-mail/index.shtml 

Ik wens je heel veel succes en ik hoop dat je er samen uit komt. 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic