Ik wil een klacht indien omdat ik sinds vorig jaar mei, al meerde keren contact met jullie heb gehad over continu het zelfde. Uiteindelijk leek het probleem in september opgelost maar nu blijkt dat niet zo te zijn. Hierdoor heb ik weer onnodig kosten gemaakt. Nu heb ik telefonisch contact met jullie gehad en een medewerker gaat het weer oppakken en ze zal mij volgende week terug bellen of het geregeld is. Klinkt goed maar dit is ook al meerder keren beloofd en elke keer blijkt achteraf dat het probleem niet opgelost is. Het probleem is: ik heb 4 telefoonnummers waarvan vorige jaar 2 nummer het abonnement is aangepast toen vielen deze nummers plotseling uit de deelbundel??? Hoe dat zo? Allerlei oorzaken voor dit probleem heb ik al aangehoord maar tendens het verlengen werd er niet over gesproken. Blijkbaar is het heel moeilijk om het zo te regelen dat al de 4 nummer een eigen databundel hebben en nog kunnen delen in een deelbundel. Ik zie al weer problemen voor einde van het jaar dan zijn er 2 nummer toe aan een nieuw abonnement. Dus regel het nou gewoon, beloven en niet doen. Het nare punt is ook nog als je kijkt in de app op je telefoon of via de website staat bij alle nummers de deelbundel er gewoon bij, maar blijkbaar maken ze er geen gebruik van.... Dat is verkeerde informatie die er geleverd wordt. Je kan dus niet zelf controleren hoe het zit via de app of myvodafone. Alleen via de rekening maar dan is het al afgeschreven.
Erg slecht van Vodafone dat je
ten eerste geen duidelijk inzicht heb via de app of website over je abonnementen en
ten tweede dat problemen nooit goed worden opgelost.
ten derde je kan nergens een email of brief na toe sturen met een officiële klacht.