KarenB225

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

ik ontvang geen paypal Sms

Dag, 

Ik probeer sinds vorige week mijn Paypal rekening te verifiëren, om dat te kunnen doen moet ik een SMS ontvangen met de verificatie code. Ik heb dit vaker geprobeerd te doen, en ik krijg geen SMSen van Paypal binnen.
 

Dus ik ging contact opnemen met Paypal klantenservice en ze zeiden dat ik contact moest nemen met mijn provider. Heb gister gebeld met Vodafone klantenservice, en na een korte gesprek heeft een van de medewerkers mij geholpen. Ik heb daarna met netwerk instellingen opnieuw geïnstalleerd. Maar ik krijg alsnog geen SMSen van Paypal binnen. Is er misschien een andere oplossing voor dit probleem? 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11782Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @KarenB225 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Dit is natuurlijk heel lastig en begrijpelijk dat je dit op orde wil hebben. Nu kan ik niet zoveel dan alleen informatie verstrekken. Er vanuit gaande dat Paypal geen betaal sms stuurt zit het probleem niet in payinfo. Maar misschien ook wel en kan ik je aanraden, mocht je je ooit hebben afgemeld voor betaal sms'jes, om deze via de klantenservice van Vodafone weer aan te zetten zodat je dit kan proberen. Dus payinfo moet dan weer helemaal uit staat voor je 06 nummer.

Als dat het niet is, kijk dan ook even bij je My Vodafone of daar misschien sms berichten uit staat voor verschillende diensten. Volgens mij is het ook alleen voor betaal sms'jes, maar een kijkje nemen kan natuurlijk altijd. 

En nu nog een hele vreemde, stop je eigen simkaart eens in een ander toestel en kijk dan of je wel een sms ontvangt van Paypal. Het is maar een idee hoor, je weet maar nooit 

Bekijk in context

2 Reacties 2
Energieboy
Expert
Expert
  • 11782Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @KarenB225 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Dit is natuurlijk heel lastig en begrijpelijk dat je dit op orde wil hebben. Nu kan ik niet zoveel dan alleen informatie verstrekken. Er vanuit gaande dat Paypal geen betaal sms stuurt zit het probleem niet in payinfo. Maar misschien ook wel en kan ik je aanraden, mocht je je ooit hebben afgemeld voor betaal sms'jes, om deze via de klantenservice van Vodafone weer aan te zetten zodat je dit kan proberen. Dus payinfo moet dan weer helemaal uit staat voor je 06 nummer.

Als dat het niet is, kijk dan ook even bij je My Vodafone of daar misschien sms berichten uit staat voor verschillende diensten. Volgens mij is het ook alleen voor betaal sms'jes, maar een kijkje nemen kan natuurlijk altijd. 

En nu nog een hele vreemde, stop je eigen simkaart eens in een ander toestel en kijk dan of je wel een sms ontvangt van Paypal. Het is maar een idee hoor, je weet maar nooit 

Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 1103Posts
  • 199Oplossingen
  • 333Likes

Hey @KarenB225 . Welkom hier!

Wat irritant dat het steeds niet aan komt. Zo kan je natuurlijk niet verder. Ik ben heel erg benieuwd wat de resultaten zijn van de verschillende test-tips van @Energieboy . Hou je ons op de hoogte? 🙂 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic