beste.
ik heb een jaartje geleden een nieuw abonnement afgesloten met daarbij een galaxy S3.
ik had toen nog een goede telefoon, dus heb deze nieuwe S3 aan mijn vrouw gegeven met daarbij een prepaid kaartje, ook vodafone.
alles werkte gewoon, alleen kon ik mijn vrouw dus niet bellen, krijg alleen maar voicemail.
wel eens klantenservice gebeld, lag aan wat instellingen en zou opgelost zijn. nou niet dus.
ik verder geen probleem van gemaakt, maar nu heeft mijn vrouw dus ook een abonnement afgesloten met een S3.
en die nieuwe S3 gebruik ik nu, en nog steeds kan ik haar niet bellen, weer voicemail.
hoe kan dat??? ik heb het idee dat ik naar mijn eigen telefoon aan het bellen ben, en daardoor steeds voicemail krijg. aangezien ik gratis zou kunnen bellen naar vodafonegebruikers, ben ik het nu echt zat, ik kan mijn eigen vrouw niet eens bellen, weet iemand hoe dit op te lossen is?
mijn vrouw heeft haar eigen dingen op haar telefoon staan, dus we willen niet wisselen met toestel, als dat het probleem zou zijn althans.
ik hoor het graag.
mvg chris