chris405

Ontdekker
  • 3Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes

ik krijg altijd voicemail als ik naar 1 nr bel. ??????

beste.
ik heb een jaartje geleden een nieuw abonnement afgesloten met daarbij een galaxy S3.
ik had toen nog een goede telefoon, dus heb deze nieuwe S3 aan mijn vrouw gegeven met daarbij een prepaid kaartje, ook vodafone.
alles werkte gewoon, alleen kon ik mijn vrouw dus niet bellen, krijg alleen maar voicemail.
wel eens klantenservice gebeld, lag aan wat instellingen en zou opgelost zijn.  nou niet dus.
ik verder geen probleem van gemaakt, maar nu heeft mijn vrouw dus ook een abonnement afgesloten met een S3.
en die nieuwe S3 gebruik ik nu, en nog steeds kan ik haar niet bellen, weer voicemail.

hoe kan dat???  ik heb het idee dat ik naar mijn eigen telefoon aan het bellen ben, en daardoor steeds voicemail krijg.  aangezien ik gratis zou kunnen bellen naar vodafonegebruikers, ben ik het nu echt zat, ik kan mijn eigen vrouw niet eens bellen, weet iemand hoe dit op te lossen is?
mijn vrouw heeft haar eigen dingen op haar telefoon staan, dus we willen niet wisselen met toestel, als dat het probleem zou zijn althans.

ik hoor het graag.
mvg chris
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
chris405
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes
OPGELOST !!
pfff... gelukkig.

toch even op een zaterdag terug naar de winkel gegaan, ritel in etten-leur.
die heeft de telefoon van mijn vrouw helemaal leeggemaakt en opnieuw wat dingen erop gezet.
toen ook mijn telefoon nagekeken en wat dingen in veranderd, en toen was alles eindelijk weer zoals het moet.

allemaal erg bedankt voor het meedenken.
mvg

Bekijk in context

5 Reacties 5
Maartje
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2859Posts
  • 180Oplossingen
  • 208Likes
Hi Chris,

Klopt het wel dat je vrouw een eigen nummer heeft? Je geeft namelijk later in het bericht aan dat je het idee hebt dat je naar je eigen telefoon aan het bellen bent en dat je daardoor steeds de voicemail hoort.

Kunnen andere personen je vrouw wel gewoon bellen en kan je vrouw jou wel bellen? En heb je ook al eens geprobeerd of het helpt als je jouw simkaart eens in haar toestel stopt en als je haar simkaart eens in jouw toestel stopt? Op die manier kun je in ieder geval al eens testen of het aan het toestel of aan de simkaart ligt!
chris405
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes
hallo,
mijn vrouw heeft zeker een eigen nummer.  eerst van een prepaid , en daarna een abonnement. dus 2 verschillende nrs al , en beiden kan ik niet bereiken,  iedereen kan haar verder wel gewoon bellen, en zij kan ook mij bellen(mobiel)

ik heb het idee dat mijn nr geblokkeeerd staat in mijn vrouw haar telefoon, of dat mijn nr gekoppeld is met haar telefoon of zo?
heel vreemd, zijn allebei simlockvrij.

ik zal eens even de simkaartjes wisselen, en laten weten wat dat doet.

alvast bedankt.
mvg
Maartje
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2859Posts
  • 180Oplossingen
  • 208Likes
chris405 schreef:
ik zal eens even de simkaartjes wisselen, en laten weten wat dat doet.

alvast bedankt.
mvg
En, heb je het inmiddels al kunnen testen? 😄
chris405
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes
OPGELOST !!
pfff... gelukkig.

toch even op een zaterdag terug naar de winkel gegaan, ritel in etten-leur.
die heeft de telefoon van mijn vrouw helemaal leeggemaakt en opnieuw wat dingen erop gezet.
toen ook mijn telefoon nagekeken en wat dingen in veranderd, en toen was alles eindelijk weer zoals het moet.

allemaal erg bedankt voor het meedenken.
mvg
LindaM

Gedreven Liefhebber
  • 320Posts
  • 50Oplossingen
  • 10Likes
Hey Chris,

Fijn dat het is opgelost 😄
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic