baco

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

ik kan geen my vodafone (zakelijk) account aanmaken

Goedenavond,

Ik kan geen (zakelijke) account aanmaken voor myvodafone.

bij het aanmaken van zo een account word er gevraagd naar de gegevens van de contractant,
klantnummer(dat is *moderator edit: klantnummer verwijderd. @baco graag je klantnummer niet vermelden op openbare sites.).

vervolgend word de volgende fout aangegeven dat mijn klantnummer en postcode niet klopt, deze kloppen wel en zo staat het ook in het contract, wat niet opgenomen is in het contract zijn mijn voorletters en achternaam, hier wordt wel om gevraagd heeft dit misschien betrekking tot het probleem?


Ik vind het heel storend dat ik niet kan inloggen op myvodafone, eerst kon dat met telefoonnummer en wachtwoord.


3 Reacties 3
baco
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
en als ik probeer aan te melden met mijn telefoonnummer kijk ik deze melding
U kunt nog geen nieuwe inlog aanmaken. U ontvangt een uitnodiging van ons.

daims

Gedreven Raadgever
  • 172Posts
  • 13Oplossingen
  • 49Likes
@baco

allereerst wil ik je adviseren om persoonlijke gegevens niet op het forum te plaatsen zoals je klantnummer..
graag je post verwijderen.

het forum kan je helaas niet helpen met inloggen 😞
Je kan momenteel naar de Vodafone chat gaan die zijn 24/7 bereikbaar, indien het druk is zal je even geduld dienen te hebben 🙂
Anders neem morgenvroeg contact op met 1201 de klantenservice helpt je ook graag verder 🙂

groetjes,
daims
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Topic gesloten omdat dit via het Forum niet kan worden opgepakt.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic