Abderrahim

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Telefoonrekening

beste vodafone,

Dacht een goeie aanbieding van jullie gehad te hebben door 53 € per maand te betalen voor een Iphone 6 met 6 GB maar nu krijg ik me eerste rekening nadat ik heb verlengd en ben niet buiten me bundel gegaan. De rekening bedraagt nu ineens 63€ wat ik heel vreemd vind. En overigens ook niet zoals afgesproken. Voel me nu een beetje voorgelogen. Ik hoop dat jullie dit spoedig oplossen!
2 Reacties 2
Anonymous
Niet van toepassing
Hey@Abderrahim,

Vervelend joh!
Waarschijnlijk is dit de eerste rekening die je ontvangt met je nieuwe abo. Het kan zijn dat daar nog een gedeelte van je oude abonnement inzit omdat je altijd namelijk de abonnements kosten voor de huidige maand mee betaald.
Wat ik je aanraad om te doen is even contact op te nemen met de klantenservice. Zij kunnen jouw precies uitleggen hoe dit in elkaar zit. Echter vanuit hier kunnen wij niks betekenen voor je omdat wij niet in de systemen van Vodafone kunnen en het forum bedoeld is voor tips and tricks voor en door forumleden bedoeld is. Laat me even weten of het gelukt is.

Groetjes stevied86
Maartje
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2859Posts
  • 180Oplossingen
  • 208Likes
Topic gesloten @Abderrahim lees voordat je een bericht plaatst eerst de regels door.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic