henkblank

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

iPhone4s voorverkoop ingevuld, besteld met fictieve gegevens, hoe te annuleren

beste vodafone,
 
omdat ik een iphone4s wil ben ik op verschillende sites van providers bezig geweest met het combineren van het toestel en verschillende abonnementen.
En om tot de echte/complete bedragen te komen, moet je vaak het bestellingsproces doorlopen.
zo heb ik dat ook gedaan bij vodafone, echter met een niet bestaand emailadres. Het bestellingsproces vereist echter wel een echt adres, deze heb ik dus opgegeven. Na het doorlopen en de informatie over de prijzen, zag het er naar uit dat de bestelling daadwerkelijk is geplaatst en de iphone zsm rembours zou worden verstuurd.
 
Ik heb het zo gedaan omdat ik in de veronderstelling ben dat na het plaatsen van een order er nog altijd een bevesting moet worden gegeven bijv. via een link in de mail.
 
Nu weet ik dus niet of de besteling verwerkt wordt of niet... 
helaas ben ik zo stom geweest het bestelnr niet te noteren, het enige wat ik weet is het adres dat ik heb opgegeven voor de bestelling.
 
wat kan ik het beste doen om de bestelling te annuleren?
 
3 Reacties 3
Caspar

Gedreven Meedenker
  • 210Posts
  • 13Oplossingen
  • 29Likes
Mocht de bestelling alsnog doorgevoerd worden dan heb je altijd nog 8 werkdagen bedenktijd.
henkblank
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
ja maar het probleem is dus dat alles met fictieve gegevens is ingevuld behalve het adres.
 
met andere woorden. zo'n pakket zal nooit geaccepteerd worden aan de deur en zeker niet als er nog voor betaald moet worden (rembours)
 
misschien wel fout geweest van mijn kant, maar ook jammer dat vodafone (vooral om zichzelf te beschermen) geen bevestigingsprocedure implementeert. Zelfs de meest eenvoudige webshops vragen een bevesting van de bestelling, of een vooruitbetaling, alvorens deze te verwerken.
 
(edit: het kan ook zijn dat er wel een bevestinging moet worden gegeven via de mail, maar vanwege een niet bestaand emailadres kan ik dat niet zien)
Caspar

Gedreven Meedenker
  • 210Posts
  • 13Oplossingen
  • 29Likes
Hel lijkt me handiger om de klantenservice te bellen.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic