Welkom op de Vodafone Community

Archief
Mis je een ouder topic? Al onze gearchiveerde topics vind je hier.

Community statistieken

  • 1,311Oplossingen
  • 1,801Discussies
  • 83.1KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Weergeven  enkel  | Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
of

Alle topics

Blackberry internet Alleen-lezen Onopgelost

Hallo,Ik ben bezig mijn abbonoment te verlengen, nu heb ik gekozen voor ;BlackBerry Bold 9780 White Abonnement € 29,50 € 0,00Bel+Sms+Web 150 2 jaar € 2,50- € 0,00maar nu zat ik dit te lezen;Mobiel Int...

NokiaE7 Alleen-lezen Onopgelost

HalloIk ben een nieuweling en heb een vraagje over mijn Nokia e7.Sinds vorige week heb ik die in mijn bezit. Nu wil ik de navigatie daarvangebruiken wat mij maar niet lukken, ik zie de straten niet al...

Blackberry Simkaart Alleen-lezen Onopgelost

Hallo, op dit moment heb ik een prepaid vodafone simkaart.maar ik heb een blackberry besteld, kan ik deze simkaart ook gebruiken in mijn blackberry?en kan ik dan gewoon smartphone blox aanzetten? (ik ...

Vodafonevast Mail Alleen-lezen Onopgelost

Sinds een aantal dagen werkt e-mail thuis niet meer. Wel via webmail, maar niet via mijn e-mail applicatie.De oude instelling waren. Inkomende mail server: pop3.vodafonevast.nl, uitgaande: smtp.vodafo...

oproep doorschakelen Alleen-lezen Onopgelost

Hallo allen, Ik heb een vraag over het doorschakelen van oproepen. Aangezien ik thuis nogal een slecht signaal heb, heb ik mijn X10 zo ingesteld dat alle oproepen worden door geschakeld (als er geen b...

Nokia C3 Probleem. Alleen-lezen Onopgelost

hallo allemaal!ik heb gister een nokia c3 aangeschaft.prepaid van vodafone bij de kijkshop.nu kan ik nergens msn & google talk vinden.als ik naar chatten gaen klik op "De meest recente Chatservices op...

Curve 9300 Alleen-lezen Opgelost

Afgelopen week wou ik in de Vodafone winkel kijken of ze daar de Blackberry Curve 9300 hadden.Deze bleken ze niet (meer) te verkopen maar alleen nog de Curve 8520.Hier werd mij gezegd dat de Curve 852...

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe topics in Archief.

Uitgelicht topic

Leden met de meeste oplossingen