beste vodafone,
omdat ik een iphone4s wil ben ik op verschillende sites van providers bezig geweest met het combineren van het toestel en verschillende abonnementen.
En om tot de echte/complete bedragen te komen, moet je vaak het bestellingsproces doorlopen.
zo heb ik dat ook gedaan bij vodafone, echter met een niet bestaand emailadres. Het bestellingsproces vereist echter wel een echt adres, deze heb ik dus opgegeven. Na het doorlopen en de informatie over de prijzen, zag het er naar uit dat de bestelling daadwerkelijk is geplaatst en de iphone zsm rembours zou worden verstuurd.
Ik heb het zo gedaan omdat ik in de veronderstelling ben dat na het plaatsen van een order er nog altijd een bevesting moet worden gegeven bijv. via een link in de mail.
Nu weet ik dus niet of de besteling verwerkt wordt of niet...
helaas ben ik zo stom geweest het bestelnr niet te noteren, het enige wat ik weet is het adres dat ik heb opgegeven voor de bestelling.
wat kan ik het beste doen om de bestelling te annuleren?