Beste
@WillemTax ,
Erg spijtig om te horen dat het vergedendelschuifje kapot gegaan is. Uit u verhaal doe ik de volgende aanname:
- U heeft u product al langer als 12 maand
Deze aanname doe ik omdat u zegt dat die niet meer binnen de garantie van vodafone valt.
Bij de Apple shop hadden ze gelijk.
U garantie heeft u bij de verkoper en niet bij de fabriek. In u geval is Vodafone de verkoper. De verkoper mag u niet naar de fabrikant van het product sturen. Hij moet het probleem oplossen of de fabrikant inschakelen voor u.
Alleen in dit geval zijn er een paar haken en ogen.
Het is aan
u om te bewizen dat er sprake is van een ondegelijk product buiten u schuld om. In theorie is het zo dat de verkoper (Vodafone) u 24 maanden garantie geeft op een iphone (smart phone). Deze garantie geld alleen als de telefoon buiten u schuld om kapot is gegaan.
Als ik u was zou ik naar een vodafone winkel gaan, en hun laten beoordelen of het binnen de garantie valt. Wanneer de verkoper zegt dat dit binnen de garantie valt, laat hem dan ook zijn handtekening op het garantie bewijs zetten! Vermeld hierbij duidelijk dat de verkoper er mee akkoord gaat dat hij heeft vermeld dat het om een garantie geval gaat. Zo staat u altijd enorm sterk!.
Het is inderdaad zo dat Dynafix alle reparaties voor vodafone uitvoert. Zover ik weet is er geen ander reparatie centrum waarmee vodafone zaken doet.
Meer informatie hier