Maartje
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2859Posts
  • 180Oplossingen
  • 208Likes

De Vodafone medewerkers op het forum

Hoi allemaal,

Laat ik me dan ook maar even opnieuw voorstellen. De vorige posts waren al wat ouder en sindsdien is er op het forum natuurlijk ook erg veel veranderd, wij dus ook! Mijn naam is Maartje en ik spreek met een zachte G! 😉

Ik vind het erg leuk om actief te zijn op het forum en om veel online te zijn. Wat dat betreft past de functie moderator en 24/7 Web Crew medewerker wel bij me! Ik heb ook al wat ervaring in de media-industrie opgedaan, o.a. door mijn Media & Entertainment opleiding, en daar past de mobiele industrie dus wel goed bij. 😄

Mijn twee favoriete dingen zijn absoluut en zonder enige twijfel muziek en series. Ik kan me uren vermaken met het zoeken naar de nieuwste en beste (vooral alternatieve!) muziek of het kijken van mijn favoriete series. Heb je aanraders? Laat het me dan ook vooral weten. Ik ben altijd op zoek naar nieuwe muziek of series, haha. 😄 Ook word ik altijd blij van gezelligheid, etentjes of uitjes naar de bioscoop!

Ondertussen ben ik al bijna 1,5 jaar moderator op dit forum, dus grote kans dat jullie inmiddels al weten wie ik ben, maar zo leren jullie me toch iets beter kennen! Ik vind het ook leuk om meer over jullie te weten te komen, dus stel je vooral ook even voor in het voorsteltopic: de leden van het forum!
0 Reacties 0
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic