Jochen

Gedreven Raadgever
  • 368Posts
  • 28Oplossingen
  • 32Likes

De Vodafone medewerkers op het forum

Hallo allemaal,

Ik ben Jochen en ben sinds augustus 2013 de Community Manager van dit forum. Ik heb de rol van Stevie overgenomen, die het Vodafone forum tot die tijd onder haar vleugels heeft gehad.

Het is mijn verantwoordelijkheid om er voor te zorgen dat het forum zo goed mogelijk wordt gemanaged. Mijn doel is om het forum een grote, goed georganiseerde en prettige plek te maken waar onze klanten elkaar kunnen helpen. Dit kan ik natuurlijk niet in mijn eentje. Daarom krijg ik hulp van een team aan Moderators en, ontzettend belangrijk: De groep actieve gebruikers die te vinden is op het forum, die het hun missie maakt om andere gebruikers te hulp te schieten.

Iets over mijzelf: Ik ben werkzaam bij Vodafone sinds 2004 en heb in verschillende teams en rollen gewerkt. In mijn huidige functie als Community Manager kan ik mijn passie voor innovatie, communicatie en technologie helemaal kwijt. Ook ben ik graag in beweging en zijn fitness, rennen en fietsen een grote hobby. En als ik even de kans krijg zul je mij met een surfplank in het water vinden op een tropische locatie.

Ik verheug me erop om jullie te leren kennen. Stel je als je dat leuk vindt even voor in dit topic.

Tot op het Forum!

0 Reacties 0
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic