Beste,
Vandaag is mijn Vodafone iPhone altijd 55(met 10 GB/onbeperkt internet) in werking getreden en ik heb een Iphone 5. Thuis(Almere; postcode 1318 KE) geeft het toestel 4/5 streepjes aan met een 3G logo. Echter kan ik niet eens fatsoenlijk mijn email en/of facebook bekijken en verbinding met whatsapp gaat ook totaal niet vlot.
Ik heb geprobeerd om een snelheidstest te doen(speedtest, bbned etc) en hij komt niet verder dan 32 kbps download(terwijl ik er vanuit ging dat ik een snelheid van 14,4 mbps zou krijgen, nou weet ik dat dat nooit helemaal bereikt kan worden maar 32 kbps is toch wel bedroevend laag). Ik weet zeker dat het niet aan mijn toestel kan liggen want met (oude abonnement)T-Mobile had ik wel hogere snelheden binnen en ik heb mijn netwerkinstellingen meerder malen gereset zonder resultaat. Buiten huis kon ik wel vlot surfen ondanks minder streepjes/overschakeling naar EDGE(gedurende een treinreis van Leiden naar Almere heb ik vrijwel geen problemen ondervonden) maar ik vind het buitengewoon vreemd dat ik in mijn eigen huis niet eens fatsoenlijk kan surfen op mijn telefoon.
Graag zou ik willen weten hoe dit opgelost kan worden aangezien ik er niet mee kan leven dat ik in mijn eigen huis niet normaal gebruik kan maken voor een dienst waar ik behoorlijk voor betaal.
Gr
Edit: Volgens de dekkingskaart(http://www.vodafone.nl/mobiel_bellen/netwerk_en_dekking/dekkingskaart/) zit ik in het paarse gebied van 28,8 mpbs.