cimu27

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

iPhone 4s iOS7.0.4 WiFi valt steeds weg

Ik heb mijn iPhone 4s al sinds augustus 2012. Hij heeft altijd naar volle tevredenheid gefunctioneerd. Tot de iOS7.0.4 upgrade. Mijn WiFi verbinding valt steeds weg. Hij komt ook automatisch weer terug. Het viel mij pas op nadat ik steeds meldingen kreeg van Vodafone over mijn data verbruik. En dat terwijl mijn telefoon thuis en op het werk op WiFi zit. Ik heb mobile data uitgezet en zag toen inderdaad heel erg vaak de melding dat "mobile data disabled". Mijn telefoon heeft gewoon WiFi verbinding, maar deze valt spontaan weg en komt ook spontaan weer terug. Maar in de tussentijd wordt mijn data tegoed flink opgeslurpt. Het ligt niet aan de WiFi, want ten eerste heeft het voor de update altijd gefuntioneerd en ten tweede gebeurd het met alle WiFi's. Mijn telefoon is hardwarematig gechecked en daar is niets mis mee. Volgens de reparateur is het een IOS7.0.4 issue, en moet ik mijn telefoon onder garantie omruilen bij de AppleStore. Deze geeft op zijn beurt weer aan dat er maar een jaar garantie op het toestel zit. Pls Help.
2 Reacties 2
Bas
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2791Posts
  • 210Oplossingen
  • 197Likes
Hi cimu27, welkom op het forum. Wat betreft de opmerking in de AppleStore dat je maar één jaar garantie hebt, laat ik daar maar geen commentaar op hebben 😉
Is je toestel via Vodafone gekocht? Dan zou ik het in één van onze winkels inleveren ter reparatie, dan krijg je gewoon twee jaar garantie.
cimu27
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Hallo Bas,
Dank je wel voor jouw reactie. Ik zal contact opnemen met een Vodafone winkel.
Groetjes Cindy
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic