sadner

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

[iPhone 4S] Wi-Fi problemen

Ik heb sinds vandaag een iPhone 4s, en nou wou ik hem verbinden met WiFi en dam geeft de iPhone wel aan dat hij verbonden is met het netwerk maar als je dan bijvoorbeeld safari opstart krijg ik de melding ; safari kan dr pagina niet openen, omdat de server niet meer reageert.
Maar als ik van mijn oude telefoon (htc sensation) een WiFi hotspot maak en hem daar mee verbind doet internet en alles jet gewoon

Wat zou hierbij het probleem kunnen zijn?
Alvast bedankt!
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
WhiteWolf

Gedreven Raadgever
  • 184Posts
  • 17Oplossingen
  • 24Likes
Hey Sadner,
 
Welkom op het forum, het probleem ligt hoogs waarschijnlijk aan je modem/router. Want zoals je aangeeft heb je wel verbinding met de modem/router. Ik zou de modem/router 1 minuut van de stroom af houden en daarna weer erin doen zodat hij zich weer kan aanmelden op het netwerk.
 
Laat je iPhone eerst aanmelden en zet de WiFi van je HTC uit, het kan zijn dat de modem/router maar 1 toestel/mobiel toelaat.
 
Met vriendelijke groet
 
WhiteWolf

Bekijk in context

3 Reacties 3
WhiteWolf

Gedreven Raadgever
  • 184Posts
  • 17Oplossingen
  • 24Likes
Hey Sadner,
 
Welkom op het forum, het probleem ligt hoogs waarschijnlijk aan je modem/router. Want zoals je aangeeft heb je wel verbinding met de modem/router. Ik zou de modem/router 1 minuut van de stroom af houden en daarna weer erin doen zodat hij zich weer kan aanmelden op het netwerk.
 
Laat je iPhone eerst aanmelden en zet de WiFi van je HTC uit, het kan zijn dat de modem/router maar 1 toestel/mobiel toelaat.
 
Met vriendelijke groet
 
WhiteWolf
sadner
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Bedankt voor uw reactie,

En gelukkig heeft dit gewerkt!
Bedankt
Steef86

Raadgever
  • 171Posts
  • 14Oplossingen
  • 18Likes
Dan moet je eigenlijk wel even de oplossing accepteren he 🙂 telt allemaal mee.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic